
Agendele, pixurile si blocnotes-urile personalizate, oferite la aproape orice conferinte
Fie ca vorbim despre conferinte si forumuri de afaceri, fie ca ne referim la evenimente de marketing pentru stimularea vanzarilor sau la conferinte de presa organizate de departamentele de PR din organizatii, exista obiceiul de a se acorda participantilor, in mod gratuit (sau inclus in pret, dupa caz) anumite obiecte personalizate. Pixurile, agendele si blocnotes-urile purtand logo-uri ale unor companii, produse sau / si evenimente sunt probabil cele mai des intalnite.
In special la forumurile de business (inclusiv workshopuri) cu taxa de participare, exista un anumit pachet care se acorda tuturor celor ce sunt in sala. Aceste pachete includ chiar si genti - genul de genti de business sau de laptop, care pot fi utilizate in diverse feluri. Gentile vor ramane in uz ani multi dupa eveniment, deci vor fi o forma perfecta de propagare a imaginii unor branduri. Evident, asemenea genti nu pot fi goale - ele vor contine materiale speciale, reviste, materiale publicitare din partea partenerilor si - fara indoiala - agende, pixuri sau / si blocnotes-uri personalizate.
Cei care au nevoie sa comande produse personalizate pot accesa online oferte foarte atractive. Spre exemplu, o companie consacrata pe acest segment de produse este cea care administreaza website-ul www.promotion.eu. Aici, exista o multime de produse ce pot fi alese pentru orice tip de campanii de marketing. Mai mult, reprezentantii www.promotion.eu pot acorda consultanta gratuita in alegerea anumitor articole sau solutii adecvate unor evenimente ori campanii.
Intr-un astfel de business, conteaza foarte mult sa poti oferi clientilor tai (in general organizatii private sau chiar si de stat) solutii flexibile, la un raport calitate - pret corect. Pentru toate partile implicate, este bine sa fie alese produse de cea mai buna calitate, realizate din materiale care rezista in timp. Preturile mult sub cele generale din piata pot fi o capcana si pot ascunde articole de slaba calitate, care nu vor face decat sa strice, in perioada imediat urmatoare, imaginea brandului cu care vor fi personalizate.