transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ogilvy&Mather a anuntat lansarea unei noi forme perfecte prin cea mai recenta ~ campanie de publicitate dezvoltata pentru marca de bere Ciuc Premium, aflata in ~ portofoliul Heineken Romania, se relateaza in comunicatul de presa remis SMARTpromo, ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy&Mather a construit imaginea Ciuc Premium

Ogilvy&Mather a construit imaginea Ciuc Premium

Ogilvy&Mather a anuntat lansarea "unei noi forme perfecte prin cea mai recenta campanie de publicitate dezvoltata pentru marca de bere Ciuc Premium, aflata in portofoliul Heineken Romania", se relateaza in comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment publicitate & marketing al SMARTfinancial.

In urma unei licitatii organizate la inceputul acestui an, Ogilvy&Mather a fost desemnata agentia de publicitate a marcii Ciuc Premium, fiind responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in linie cu obiectivele si strategia de marketing ale clientului.
     
"Colaborarea dintre echipele Ogilvy si Heineken Romania pe acest cont de creatie si strategie publicitara a inceput in forta, cu doua proiecte deopotriva complexe si ambitioase, menite sa consolideze imaginea premium a brandului Ciuc. Este vorba, in ordine temporala, de o campanie TV care construieste perceptia de calitate superioara a produsului, urmata de campania de lansare a noii sticle Ciuc Premium, ambalaj care reflecta perfect calitatea premium a marcii Ciuc", a declarat Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy&Mather.
 
Campania "Forma Perfecta" ce anunta schimbarea de ambalaj marcheaza un moment "de rascruce" in istoria marcii, iar noua sticla Ciuc Premium este cu adevarat deosebita, remarcandu-se prin forma sa unica, personalizata. Practic, comunicarea de lansare a noii sticle are rolul de a intari si a conferi si mai multa concretete promisiunii de calitate facuta prin campania precedenta, care a vorbit despre berea Ciuc din perspectiva acelui atribut al produsului care are atat relevanta pentru categorie, cat si potential de diferentiere pentru marca Ciuc Premium - anume apa pura de izvor din Harghita.

Campania "Forma perfecta" beneficiaza de o ampla expunere pe TV, in presa, outdoor si internet si a demarat cu o componenta/ faza de teasing. De asemenea, exista o puternica sustinere si la punctul de vanzare, unde noile ambalaje sunt puse in valoare printr-o multitudine de materiale de promovare.

"Ideea spotului TV si de altfel a intregii campanii este simpla si de impact, fiind foarte bine rezumata de headline-ul campaniei de teasing: "In cautarea formei perfecte". Avem o bere de calitate exceptionala care isi cauta o forma pe masura. Formele considerate in mod obisnuit a fi perfecte (cele geometrice) nu sunt suficient de bune sau potrivite pentru berea noastra, care isi afla implinirea abia cand intra in forma noii sticle Ciuc Premium", a explicat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.

"Proiectul "Forma perfecta" a fost unul foarte tehnic, spotul implicand modalitati de filmare specializate si multa post-productie, de aceea a fost necesar sa pregatim foarte atent productia sa si sa avem o zi de testare in platou inaintea filmarii propriu-zise, zi in care am incercat impreuna cu regizorul (David Wyn Jones) diverse unghiuri si tipuri de "pouring shots" diferite de cele devenite clasice in categorie", a povestit in continuare Albert Nica.

Din partea Ogilvy&Mather, la realizarea campaniilor Ciuc Premium au lucrat Albert Nica (Executive Creative Director), tandemul creativ Cristi& Cristi (Cristian Simion - Copywriter, Cristian Dita - Art Director), Andrei Galeata (Senior Art Director), Maria Manoiu (Copywriter), Oana Boghici (producator AV), Vasile Alboiu (Digital Creative Coordinator) si Cosmin Bizon (Web Designer) precum si Anca Nita (Account Manager) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director).

Spoturile TV au fost produse in colaborare cu Abis Studio si MultiMedia Est, iar imaginile de produs utilizate in campania print au fost realizate de fotograful Ciprian Tantareanu.

Din partea Heineken Romania, proiectele au fost coordonate de Andreas Stieber - Marketing Manager , Gabriela Galatanu - Group Brand Manager, Nadia Mitrica - Brand Manager. De planificarea media a campaniei s-a ocupat agentia Universal McCann.

Ogilvy&Mather se afla in topul celor mai importante agentii de publicitate full service din Romania, fiind prezenta pe piata inca de la inceputurile acesteia, din 1994. In prezent, agentia ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather.

Portofoliul de clienti cuprinde marci nationale si multinationale, cum sunt Kraft Foods Romania (Poiana, Milka, Africana, Smash), Unilever (Dove, Delma, Hellmann’s), IKEA, Friesland Foods (Milli), Gillette (Gillette, Braun, Duracell, OralB), Heineken Romania (Ciuc Premium, Silva), Coca-Cola Adriatic & Balkans (Cappy, Powerade), DHL, Lenovo, WWF, Orion. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo