
Aparate de tuns de la Philips - concepute pentru performanta
Tehnologia de ultima generatie este foarte utila atunci cand este implementata in obiectele care ne ajuta in viata de zi cu zi. Astazi, tehnologia nu mai este doar pentru domeniul industrial, ci mai ales pentru nivelul la care fiecare individ beneficiaza de pe urma inovatiilor. Tehnologia a devenit accesibila si este permanent alaturi de noi, de la periuta de dinti electrica la televizorul LED si smartphone-ul pe care ne verificam e-mailurile, de la aspirator si multicooker la epilator si aparat de tuns sau barbierit.
Referindu-ne la acest sector al ingrijirii personale, trebuie remarcata gama de aparate de tuns de la Philips, concepute pentru un nivel cat mai ridicat de performanta. Sa luam spre exemplu in prim-plan aparatul de tuns HAIRCLIPPER Series 5000: capul inovator de radere, lamele din otel inoxidabil si pieptenele reglabil sunt proiectate pentru a oferi un tuns rapid, precis, de fiecare data cand este folosit. Dispozitivul se vizeaza doua caracteristici importante - performanta si durabilitatea. Materialele de calitate foarte buna, selectate de Philips de la furnizori de incredere, permit utilizatorului sa poata folosi aparatul de tuns in cele mai bune conditii, foarte mult timp.
HAIRCLIPPER Series 5000 prezinta 24 de setari de lungime si poate fi utilizat fara fir timp de aproximativ 75 de minute. Tehnologia avansata DualCut combina un cap de radere cu ascutire dubla si unul cu nivel redus de frecare. Astfel, potrivit pentru orice tip de par, aparatul este conceput sa tunda parul de doua ori mai rapid decat aparatele obisnuite produse chiar de catre companie. Philips foloseste lame din otel inoxidabil cu ascutire automata, iar cele 24 de setari de lungime cuprind valori de la 1 la 23 de mm, cu cate 1 mm intre fiecare nivel.
Performante si durabile, aparatele cu tehnologie de noua generatie de la Philips pot fi cumparate din magazine online si offline. Pe philips.ro se pot consulta preturile recomandate de producator, insa retailerii isi stabilesc propriile preturi de vanzare. In cadrul promotiilor, preturile pot fi extrem de atractive.