transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Lowe & Partners a câştigat în ianuarie 2008 pitch-ul organizat de Unilever ~ pentru lansarea brandului Rexona for Teens, prima gamă de deodorante adresate exclusiv ~ adolescentelor. În urma acestei licitaţii, la care au mai ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Lowe a lansat Rexona for Teens in Romania si in Balcani

Lowe a lansat Rexona for Teens in Romania si in Balcani

Lowe & Partners a câştigat în ianuarie 2008 pitch-ul organizat de Unilever pentru lansarea brandului Rexona for Teens, prima gamă de deodorante adresate exclusiv adolescentelor. În urma acestei licitaţii, la care au mai participat două agenţii importante de pe piaţă, Lowe gestionează platforma de comunicare a produsului în România, Bulgaria, Serbia şi Macedonia.

"Etapa de cercetare pe care am organizat-o în pregătirea propunerii noastre a jucat un rol esenţial. La această vârstă la care lumea pare a le fi la picioare, tinerii sunt în general refractari la teorii aride şi discursuri stereotipe. În schimb, sunt multe subiecte care le interesează pe adolescente, legate de frumuseţe şi încredere de sine, pe care nici o oră de dirigenţie nu le abordează. A făcut-o Rexona!", spune Anca Diţu, Account Director Lowe.

Sub titlul Exerciţii de încredere, Rexona a vizitat recent şcolile bucureştene vorbindu-le adolescentelor din clasele a VII-a şi a VIII-a despre încrederea în sine, despre îngrijire şi dilemele acestei vârste, despre propriul stil şi cum pot fi sigure pe ele.
   
"Dincolo de a derula o simplă campanie de sampling, ne-am propus să construim o relaţie de "încredere", cu rezultate pe termen lung. Ar fi fost simplu să invităm fetele să folosească Rexona oferindu-le doar câte un deodorant gratuit, dar a fost o provocare mult mai mare să le convingem de ce e bine să o facă, să creăm o legătura emoţională cu un brand atât de personal şi să le oferim câteva sfaturi interesante şi utile", a adăugat Diţu.

Această primă etapă a programului şcolar s-a derulat în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Bucureşti şi a acoperit un număr de 50 de şcoli, adică peste 3000 de tinere de clasa a VII-a şi a VIII-a, într-un interval de aproximativ 3 săptămâni (14 mai - 4 iunie 2008).

În ceea ce priveşte canalele de comunicare din campania Rexona for Teens, dincolo de vehiculele media clasice, internetul şi proiectele neconvenţionale joacă un rol cheie. Internetul reprezintă una din componentele principale ale comunicării către publicul adolescentin feminin, brandul beneficiind deja de o comunitate dedicată www.funspirit.ro, concepută de eLowe.

"Conceptul comunităţii www.funspirit.ro este unul de nişă. Am încercat să rezolvăm o ambivalenţă şi anume să impregnăm o comunitate de nişă pentru tineri cu valorile Rexona for Teens: fun, distracţie, interacţiune cu ceilalţi! Rezultatul final a fost o comunitate care, departe de a fi doar apanajul unui branding simplu, reuneşte toate funcţionalităţile unei comunităţi stabile, independente, gata să se autosusţină pe termen lung", a declarat Pantazi e Thinker la eLowe.

Echipa implicată în derularea proiectului este formată din Simona Copil & Claudia Paşcu (Creaţie), Cristian Pantazi (eLowe), Alina Damaschin, Anca Diţu & Corina Ochea (Client Service) de la Lowe şi Bogdan Toacşe (Category Manager), Ramona Bloju (Brand Manager) & Anca Dumitrescu (Brand Assistant) de la Unilever South Central Europe.

Golden Drum 2006, locul doi între agenţiile româneşti (25), locul şase între toate (210). Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint. In România de 14 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Coca-Cola România (Burn, Nestea, Schweppes), Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Axe, Rama, Clear), Electrolux, Johnson & Johnson, Eximbank, Eli Lilly, Boehringer-Ingelheim, TNT Romania, Bayer, Abbott, Austrian Airlines.

Lowe & Partners România este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative (media), Brand Connection (media) şi Lowe PR (Public Relations). Lowe & Partners este companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din intreaga lume.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo