transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Wrigley a lansat noul Juicy Fruit Squish, guma de mestecat cu lichid ~ in interior si cu un mix unic de fructe. Noul tip de ~ guma de mestecat reprezinta una dintre cele mai mari inovatii de pe ~ piata de profil, Juicy Fruit Squish - elementul diferentiator al ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Juicy Fruit Squish - promovat de Wrigley pe hi5 si myspace

Juicy Fruit Squish - promovat de Wrigley pe hi5 si myspace

Wrigley a lansat noul Juicy Fruit Squish, guma de mestecat cu lichid in interior si cu un mix unic de fructe. Noul tip de guma de mestecat reprezinta una dintre cele mai mari inovatii de pe piata de profil, Juicy Fruit Squish - elementul diferentiator al noului produs este dat de prezenta lichidului din interior, mix-ul de fructe punandu-si amprenta in crearea unui produs unic, cu o aroma intensa si persistenta de capsuni & piersici sau portocale & mango.

"Juicy Fruit Squish se lanseaza in Romania abordand un nou tip de comunicare, care targeteaza in mod direct adolescentii. Este vorba despre tinerii deschisi la nou, care isi exprima personalitatea prin hainele pe care le poarta, prin brandurile pe care le consuma si prin modul in care aleg sa isi petreaca timpul. Juicy Fruit Squish este mai mult decat un brand, este parte din viata adolescentilor, fiind un membru activ care ii insoteste pe acestia nu numai atunci cand merg intr-un bar, cand se dau cu rolele ori cand concep un graffiti, ci este prezent acum si in comunitatile online precum hi5 si myspace, spatii virtuale in care adolescentii isi petrec din ce in ce mai mult timp", se precizeaza in comunicatul de presa SMARTpromo, supliment publicitate & marketing al SMARTfinancial.

"Pentru lansarea Juicy Fruit Squish am apelat la o metoda inedita de cercetare de piata - etnografie, prin intermediul careia, timp de patru saptamani, am vrut sa fim prezenti acolo unde sunt consumatorii, sa fim parte din viata lor, sa fim "ei". Am ales doi adolescenti si impreuna cu colegul meu Marian am fost la cumparaturi, scopul final fiind ca noi doi sa fim imbracati la fel ca adolescentii pe care ii aveam in target si sa devenim "ei". Nu este un studiu usor, insa iti aduce satisfactii foarte mari, mai ales ca pentru noi consumatorii au reprezentat intotdeauna mult mai mult decat niste date statistice, iar acum am fost mai aproape de ei ca niciodata. Ne-am distrat mult, dar am si invatat foarte multe despre acestia, chiar de la ei. La finalul studiului am inteles ca trebuie sa mergem mai departe si i-am angajat pe doi dintre adolescenti: Iulia Badita (17) si Andrei Paraschiv (18). Acum fac parte din echipa Juicy Fruit Squish si iau parte la toate deciziile pe care le vom lua in dezvoltarea comunicarii Juicy Fruit Squish. Juicy Fruit este un brand inovativ si intotdeauna vom apela la solutii spectaculoase pentru a oferi consumatorilor cele mai bune produse si alternative", a declarat Carmen Baltag, Marketing Manager Balkan East Wrigley.

"Campania Juicy Fruit are o abordare noua pentru mediul online. Strategia de lansare a fost de a nu lansa un site de brand, deoarece acesti adolescenti au deja site-urile lor preferate, ci de a merge acolo unde sunt ei si de a ne face prieteni in randul lor. Mai mult decat atat noii nostri colegi: Iulia si Andrei, sunt cei care administreaza exclusiv Hi5 si myspace Juicy Fruit Squish. Va invit sa fiti prietenii Juicy Fruit Squish vizitand cele 2 site-uri", a afirmat Marian Chiraches, Brand  Manager Balkan East Wrigley.

Campania se desfasoara la nivel national si va include atat medii traditionale, cat si medii neconventionale. Din partea Wrigley, proiectul a fost coordonat de Camen Baltag - Marketing Manager Balkan East Wrigley si Marian Chiraches, Brand  Manager Balkan East Wrigley. Echipa Graffiti BBDO este formata din stefan Chiritescu, Head of Planning, Dan Stanescu, Copy Writer, Cosmin Simionescu, Art Director si Raluca Simion, Account Director. Echipa Senior Interactive implicata in acest proiect este formata din Monica Mircea, Account Manager, Ana Gheorghe, Account Executive; Razvan Ablu, Project Manager; Florin Secanu, Strategy Planner, Mihaela Goia, Research Analyst si Daniel Pisica, Creatie.

Juicy Fruit reprezinta unul dintre primele doua branduri de guma de mestecat ale Companiei Wrigley, avand o istorie de peste 100 de ani. In Romania, Juicy Fruit a fost lansat in anul 2006, in premiera mondiala sub forma de bomboane: Juicy Fruit Drops si Juicy Fruit Chewy Candy, iar ulterior si Juicy Fruit Jellies.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo