
Ogilvy Romania a realizat campania BIP pentru Cosmote
Grupul Ogilvy Romania a semnat cea mai recenta campanie integrata de comunicare a Cosmote Romania, realizata sub mesajul "Ia-ti adio de la BIP". Colaborarea dintre Grupul Ogilvy Romania si Cosmote a inceput luna mai 2008, cele doua entitati devenind partenere in dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare a brandului Cosmote. Campania "BIP" este cea de a opta realizata de Ogilvy pentru Cosmote in Romania, de la debutul parteneriatului celor doua companii.
Campania isi propune sa intareasca pozitionarea traditionala "Alaturi de tine" si sa promoveze relansarea portofoliului de abonamente Cosmote.
Noile abonamente au fost realizate in urma studiilor de piata desfasurate la nivel national, pentru a include cat mai multe beneficii, conform nevoilor de comunicare identificate. Cosmote full option reprezinta cea mai competitiva oferta din piata, acoperind complet nevoile de comunicare ale clientilor prin oferirea celui mai mare numar de minute si sms-uri incluse in abonament, la cele mai atractive preturi. in plus, Cosmote introduce pentru prima data in Romania apeluri si sms-uri nelimitate si gratuite pentru toti cei care aleg abonamentele Cosmote full option 200 - 730.
"Oricine a avut experienta unui cont de GSM, stie cat de mare este provocarea de a produce lucruri de calitate intr-un timp foarte scurt. Desi colaboram doar de putin timp, cele 8 campanii pe care le-am realizat impreuna, dovedesc ca parteneriatul nostru cu Cosmote nu poate evolua decat intr-unul de succes", a declarat Albert Nica, Executive Creative Director.
Campania se va desfasura pentru o perioada de 2 luni, si va avea componente de TV, print, OOH, internet, precum si semnalizari in store. Dezvoltarea si implementarea strategiei de media este realizata de catre Mindshare Romania.
Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Aura Sorescu - Coywriter, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan - Copywriter, Laurentiu Dumbrava- Art Director, Raluca Sultan - Senior Strategic Planner, Gina Leu - Managing Director, Magda Coltoiu - Group Account Director, Laura Maxim - Account Manager, Ana Nistor - Account Executive, Vasile Alboiu - Digital Creative Coordinator, Cosmin Bizon - Web Designer.
Din partea Cosmote au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos - Marketing & Communication Director, Dana Negoescu - Marketing&Communication Manager si Andra Botan - Brand Manager, Svetlana Bulacu - Head of Media Office.
Echipa MindShare Media - Valeriu Galani - Strategic Planner, Lavinia Goia - Media Planner. Casa de productie- Tandem Film. Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu.
"Primul lucru care ne-a placut la campania asta a fost produsul - respectiv comunicarea full option in reteaua Cosmote. Pentru o asemenea oferta era normal sa avem nevoie de un gand puternic si de o executie ceva mai spectaculoasa. BIP a fost una dintre primele idei care ne-au venit...era prima data cand puteam sa ne asumam ca nu va mai exista BIP, asa ca ne-am gandit sa il personificam si sa-i facem o mare petrecere de Adio, simplu", a mentionat Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360 grade - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.
Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo si multe alte companii cu renume. In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.
Cosmote Romania, membra a grupului Cosmote, s-a lansat pe piata romaneasca in decembrie 2005 cu scopul de a face telefonia mobila accesibila tuturor romanilor. Grupul Cosmote se bucura de cea mai extinsa prezenta in tarile din sud-estul Europei, unde inregistreaza un numar total de peste 16,4 milioane utilizatori.
Ca rezultat al strategiei sale, Cosmote a ajuns la peste 4,2 milioane de utilizatori in Romania, la sfarsitul lunii martie 2008. Anul trecut, Cosmote a fost cel mai dinamic operator de pe piata romaneasca de telefonie mobila, inregistrand 2,4 milioane de utilizatori noi.