
Momentele cu vanzari accelerate - puncte de start pentru fidelizarea clientilor
Exista retaileri ale caror dispozitii interne pentru angajati vizeaza emiterea de carduri de fidelitate pentru un numar cat mai mare de clienti, mai ales in randul celor care cumpara produse mai scumpe si in special in perioadele in care se ofera discounturi mai mari. Astfel, perioada octombrie - decembrie, una de varf in retailul offline si online, este perfecta pentru a demara legatura de fidelizare cu clientii, in momentele in care acestia sunt atrasi la cumparaturi.
Clientul vine in magazin pentru a beneficia de un discount sau de o promotie speciala, iar cardul de fidelitate pe care il va primi il va "chema" ulterior si in perioade mai putin traditionale pentru reduceri insemnate. Respectiva persoana se va simti deja client VIP, va reveni pentru a-si utiliza statutul nou-primit si pentru a utiliza sau acumula puncte de fidelitate, reduceri sau alte avantaje.
Pentru trimestrul al treilea din an, multi retaileri se pregatesc cu imprimante noi de carduri, pentru a face fata "avalansei" de noi clienti care trebuie pastrati si fidelizati. Se pot alege echipamente performante precum Evolis Zenius din magazine precum printcard.ro, brand cunoscut in domeniu. De asemenea, un dispozitiv Evolis Primacy Simplex se va dovedi un echipament de baza in orice campanie de emitere de carduri.
De pe printcard.ro se pot comanda multe produse si accesorii precum un snur personalizat, util pentru companiile care imprima legitimatii pentru uz intern. Indiferent de scopul pentru care este cumparat un echipament de imprimare de carduri, este bine sa fie alese echipamente de maxima calitate, de la branduri de renume pe piata, pentru ca investitia sa fie un rentabila pe termen lung. Raportul calitate - pret este foarte relevant, iar reprezentantii printcard.ro pot oferi clientilor consultanta gratuita pentru alegerea celor mai potrivite solutii, in functie de specificul fiecarei afaceri.