transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Finalul de an este perioada in care promovarea prin marketing direct atinge ~ cote foarte ridicate. Comenzile de materiale promotionale cresc accelerat, de la simple ~ pungi personalizate cu diverse modele pentru cadouri, la genti de laptop pentru ~ intalniri, ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Noiembrie si decembrie, luni de top pentru marketingul direct

Noiembrie si decembrie, luni de top pentru marketingul direct

Finalul de an este perioada in care promovarea prin marketing direct atinge cote foarte ridicate. Comenzile de materiale promotionale cresc accelerat, de la simple pungi personalizate cu diverse modele pentru cadouri, la genti de laptop pentru intalniri, potrivite pentru a fi oferite in cadrul unor evenimente de business. La acest capitol, agenda de astfel de evenimente de afaceri este bogata in Bucuresti mai ales in luna noiembrie, in ciuda faptului ca perioada se suprapune cu cea de alegeri prezidentiale.

Retailul inregistreaza in noiembrie - decembrie un varf de vanzari, atat in mediul offline, cat si in cel online. Noiembrie este deja sinonima cu Black Friday, fenomenul de marketing care s-a extins de la o zi la un week-end si, mai nou, la o intreaga luna de promotii si campanii speciale. Decembrie este luna cadourilor, deci in mod traditional se traduce prin vanzari accelerate. Comerciantii aloca bugete importante pentru campaniile de marketing direct, caci stiu ca banii cheltuiti de ei in aceasta perioada au toate sansele sa se intoarca multiplicati.

Finalul de an este o perioada marcata de cadouri si in zona corporate. Companiile ofera cadouri partenerilor, dar si angajatilor si, in unele cazuri, chiar si clientilor, pe anumite segmente de business. Foarte multe corporatii comanda din timp produse promotionale de la Promotion.eu, pentru a-si putea surprinde placut colaboratorii.

In plus, cele mai multe companii dezvolta campanii speciale ce presupun inclusiv concursuri cu fel de fel de premii. Este momentul in care numarul promoterilor creste masiv in spatiile de retail (de exemplu in hipermarketuri), pentru a se putea activa cat mai bine clientii, intr-un context in care acestia vor cu siguranta sa cumpere si au "nevoie" doar de a fi ghidati spre anumite produse. Situatia se oberva inca din luna septembrie, dar in noiembrie si decembrie se ating cotele maxime.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo