
Noiembrie si decembrie, luni de top pentru marketingul direct
Finalul de an este perioada in care promovarea prin marketing direct atinge cote foarte ridicate. Comenzile de materiale promotionale cresc accelerat, de la simple pungi personalizate cu diverse modele pentru cadouri, la genti de laptop pentru intalniri, potrivite pentru a fi oferite in cadrul unor evenimente de business. La acest capitol, agenda de astfel de evenimente de afaceri este bogata in Bucuresti mai ales in luna noiembrie, in ciuda faptului ca perioada se suprapune cu cea de alegeri prezidentiale.
Retailul inregistreaza in noiembrie - decembrie un varf de vanzari, atat in mediul offline, cat si in cel online. Noiembrie este deja sinonima cu Black Friday, fenomenul de marketing care s-a extins de la o zi la un week-end si, mai nou, la o intreaga luna de promotii si campanii speciale. Decembrie este luna cadourilor, deci in mod traditional se traduce prin vanzari accelerate. Comerciantii aloca bugete importante pentru campaniile de marketing direct, caci stiu ca banii cheltuiti de ei in aceasta perioada au toate sansele sa se intoarca multiplicati.
Finalul de an este o perioada marcata de cadouri si in zona corporate. Companiile ofera cadouri partenerilor, dar si angajatilor si, in unele cazuri, chiar si clientilor, pe anumite segmente de business. Foarte multe corporatii comanda din timp produse promotionale de la Promotion.eu, pentru a-si putea surprinde placut colaboratorii.
In plus, cele mai multe companii dezvolta campanii speciale ce presupun inclusiv concursuri cu fel de fel de premii. Este momentul in care numarul promoterilor creste masiv in spatiile de retail (de exemplu in hipermarketuri), pentru a se putea activa cat mai bine clientii, intr-un context in care acestia vor cu siguranta sa cumpere si au "nevoie" doar de a fi ghidati spre anumite produse. Situatia se oberva inca din luna septembrie, dar in noiembrie si decembrie se ating cotele maxime.