transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Sarbatoarea preturilor mici, Black Friday, a devenit tot mai puternica in Romania. ~ Cu siguranta, in 2014 va ajunge la cel mai ridicat nivel al ~ popularitatii, putini retaileri permitandu-si sa nu intre in hora discounturilor marcate de ~ Vinerea Neagra. ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Black Friday si pe segmentul business 2 business

Black Friday si pe segmentul business 2 business

Sarbatoarea preturilor mici, Black Friday, a devenit tot mai puternica in Romania. Cu siguranta, in 2014 va ajunge la cel mai ridicat nivel al popularitatii, putini retaileri permitandu-si sa nu intre in "hora" discounturilor marcate de Vinerea Neagra. Romanii isi pregatesc chiar bugete speciale pentru Black Friday, economisind sau imprumutandu-se pentru a putea face cat mai multe achizitii la preturi speciale.

Campaniile promotionale nu sunt insa dedicate doar consumatorilor finali (persoane fizice), ci exista tot mai multe oportunitati si pentru persoanele juridice. De Black Friday exista si promotii business 2 business, adica promotii dedicate companiilor. IMM-urile pot profita de astfel de ocazii pentru a cumpara diverse produse si servicii, spre exemplu masini de ambalat sau software pentru facturare, ori chiar servicii de curierat rapid.

In domeniul HoReCa, multe firme cauta de Black Friday echipamente profesionale precum plite cu inductie la un raport calitate - pret mai bun decat de obicei. La fel, un prajitor profesional de paine cu discount semnificativ este dorinta unor companii din sfera fast-food-urilor, restaurantelor sau chiar a pensiunilor si hotelurilor care serverc micul dejun pentru oaspeti.

Unele magazine online si offline au anuntat deja detalii despre Black Friday 2014, in timp ce altele ar putea anunta astfel de promotii in perioada urmatoare. Exista magazine care vor sa isi surprinda clientii in ultimul moment, prin lansarea de promotii fulger.

In general, de Black Friday, retailerii negociaza cu furnizorii stocuri consistente de produse la preturi foarte mici, volumul fiind cel care asigura marja dorita de profit. In acest fel, toata lumea castiga, dar cel mai important este faptul ca veriga finala din lantul de retail - clientul - plateste mai putin pentru produsele sau serviciile achizitionate.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo