
Familiile care isi doresc mai multi copii investesc in produse durabile pentru cei mici
Natalitatea este in scadere in Romania, dar sunt totusi destule familii care isi doresc sa aiba mai mult de un copil: doi, trei sau chiar mai multi - situatie mai rara. Astfel de familii, in cazul in care isi planuiesc "extinderea" inca de la inceput, au grija in general sa investeasca in produse de calitate atunci cand aleg spre exemplu un scaun de masa pentru bebelusi, un patut sau un scaun de masina pentru copil.
Cu o astfel de "strategie", produsele achizitionate nu vor fi doar mai solide si mai performate in optiuni suplimentare, insa vor fi si mult mai durabile. Astfel, primul copil foloseste respectivele obiecte fara a le degrada, acestea ramanand in stare foarte buna si putand fi utilizate si de fratii mai mici.
Cei care doresc sa comande online accesorii pentru mame si bebelusi au la dispozitie o multime de magazine precum www.shopidoki.ro, putand alege exact produsele dorite, la preturi foarte atractive. Comenzile sunt livrate prin curier rapid oriunde in tara, deci confortul clientilor este maxim.
Fiecare dintre noi poate alege produse mai simple si mai ieftine (asa numitele produse "de baza") sau produse mai performante, de la marci de renume. Pretul are o legatura directa cu nivelul de calitate, iar alegerea unor produse usor mai scumpe decat media poate fi o metoda de economisire pe termen lung: produsele rezista mai mult si se evita situatiile in care acestea vor trebui inlocuite cu altele noi.
In plus, in fiecare moment, produsele de la marci de renume ofera siguranta maxima in utilizare - element extrem de important, mai ales atunci cand este vorba despre copii. Produsele de acest tip castiga detasat si la capitolul "uzabilitate" - parintii le manevreaza mai usor, copiii le folosesc cu mai multa placere. In magazinele online, exista variante pentru orice buget, insa trebuie retinut faptul ca produsul cel mai ieftin nu este neaparat si cel care genereaza cele mai mari economii, daca privim pe termen mediu si lung.