
Oxygen Bar la B`estfest - un concept Rompetrol si Odyssey
La B`estfest, evenimentul organizat de Emagic Entertainment pe 4,5,6 si 11 iulie 2008, in cadrul complexului Romexpo Bucuresti, Rompetrol si Odyssey au instalat pentru prima data in Romania un bar de oxigen.
"Vii la bar, citesti meniul si faci alegerea. Cand esti servit, primesti o "portie" de... aer, cu o concentratie ridicata de oxigen si cu diferite arome. Te vei distra si mai mult, te vei simti foarte bine, pentru ca oxigenul imbogatit energizeaza, detoxifica si iti intareste sistemul imunitar. Poti sa iti alegi una dintre cele 12 arome (menta, eucalipt, scortisoara, portocala, cirese, migdale, vanilie si multe altele) si sa petreci 5 sau chiar 10 minute inspirand un aer cu totul altfel, cu o concentratie de oxigen de 80%", informeaza un comunicat de presa remis SMARTpromo, supliment publicitate & marketing al SMARTfinancial.
"Rompetrol este prezent anul acesta la B`estfest sub conceptul creativ de energy vibrations. De aceea, am venit cu executii prin care sa aducem "puncte de energie" in mijlocul festivalului: este vorba de Oxygen Bar si de Silent Disco, prin care Rompetrol "te alimenteaza" cu energie, fie ca vrei sa iei o portie mare de oxigen, fie ca alegi sa asculti in casti muzica mixata de cei doi DJ invitati in cortul Rompetrol", a declarat Alexandru Geamanu, BTL Account Director Odyssey.
"Dincolo de conceptul de la care s-a pornit, barul de oxigen reprezinta o executie care confirma inca o data valoarea de brand inovator a Rompetrol. Este un lucru nou pe care Rompetrol il face in Romania, asa cum s-a intamplat cu numeroase alte proiecte. Iar aceasta initiativa inedita nu putea fi valorificata mai bine decat la B`estfest, acolo unde avem ocazia sa ne apropiem si mai mult de tineri. Suntem convinsi ca vor fi placut impresionati de idee", a adaugat Catalina Nichiforov, Event Marketing Manager Rompetrol.
"Vor exista 30.000 de capete de unica folosinta prin care oamenii vor putea inhala oxigenul aromatizat; simultan vor putea sta la bar si inhala oxigen 12 persoane. Toti vor fi serviti de barmanii care ii asteapta sa incerce "preparatele" originale cu arome naturale", a explicat Viorel Stan, BTL Account Manager Odyssey. Barul de oxigen Rompetrol se afla langa scenele principale si e identificat prin balonul cu heliu marcat Oxygen Bar.
Din partea Rompetrol, s-au implicat in coordonarea acestui proiect: Catalina Nichiforov - Event Marketing Manager, Daniela Velescu - Internal Communication & Event Marketing Director, Mihai Terecoasa - Event Marketing Executive, Alexandra Crasnaru - Brand Building Manager, Laura Rus - Brand Manager.
Echipa Odyssey care a realizat proiectul este formata din Alexandru Geamanu, Viorel Stan (BTL), Ana Tautu, Valeriu Borcos, Andrei Munteanu (Creatie), Ileana Sebe (Strategie), Teodora Juravle, Iulia Gaal (Client Service).
Grupul Rompetrol N.V. (TRG) este una dintre primele 25 de companii multinationale petroliere din Uniunea Europeana, dupa venituri. TRG are sediul in Olanda si majoritatea operatiunilor si activelor in Franta, Romania, Spania si Europa de Sud-Est. Principalele activitati ale Grupului sunt in domeniile rafinare si marketing/vanzare de produse petroliere, cu interese adiacente in explorare, productie si alte servicii pentru industria petroliera. Grupul are peste 9.000 de angajati in 13 tari.
Odyssey este o agentie full service care se exprima in toate mediile si pretuieste autenticitatea si excelenta in comunicare. In cei patru ani de activitate, agentia a inregistrat cresteri sustenabile, datorate atat modelului de business care propune clientilor un one-stop-shop cu cei mai buni oameni, cat si echipei care isi bazeaza gesturile pe o cultura a deschiderii, a schimburilor de idei, a combativitatii constructive si a initiativelor. Printre clientii agentiei se numara ABN Amro, Danone Romania, Rompetrol, HAT Romania, Fundatia Dinu Patriciu, MCS Communication.