transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cardurile de fidelitate au devenit parte din rutina de marketing a multor ~ companii din toate domeniile de activitate. Indiferent ca vand produse sau servicii, ~ indiferent ca se dedica persoanelor fizice sau juridice, companiile reusesc astfel sa ~ isi ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Importanta consultantei de mediu in proiectele de afaceri
Principalele motive pentru care este bine sa investesti in apartamente
Cardurile de fidelitate pot creste semnificativ vanzarile in orice domeniu

Cardurile de fidelitate pot creste semnificativ vanzarile in orice domeniu

Cardurile de fidelitate au devenit parte din rutina de marketing a multor companii din toate domeniile de activitate. Indiferent ca vand produse sau servicii, indiferent ca se dedica persoanelor fizice sau juridice, companiile reusesc astfel sa isi creasca vanzarile, mizand pe fidelizarea clientilor existenti si pe atragerea altora noi, tocmai prin promovarea avantajelor oferite.

Folosind carduri de fidelitate, clientii sunt incurajati sa cumpere mai des si mai mult, pentru a primi avantaje diverse: in general discounturi sau cadouri, desi pot exista si mecanisme de concurs cu tragere la sorti. In calitate de client posesor de card de fidelitate, esti tratat special, esti privilegiat si astfel te simti mai apropiat de respectivul comerciant / furnizor. Multe companii au chiar mai multe trepte de fidelizare, oferind clientilor diverse tipuri de carduri, in functie de volumul de cumparaturi al acestora. Cardurile sunt in general oferite gratuit, pe baza unui mecanism de acordare.

Exista firme ce au chiar in targetul angajatilor un anumit numar saptamanal de carduri noi, pentru ca este foarte important ca acestia sa convinga cat mai multi clienti sa intre in sistemul de fidelizare. Gratie sistemelor moderne, cardul de fidelizare poate fi asociat cu diverse informatii despre client, informatii foarte utile in conceperea programelor de marketing si a planurilor de dezvoltare.

Clientul poate avea si el avantaje prin prisma tehnologiei: in unele cazuri, garantia produselor se acorda doar prin prezentarea cardului de fidelitate, unde se salveaza automat datele despre produsele cumparate. Nu mai este necesara astfel pastrarea bonurilor sau a facturilor.

Companiile interesate de implementarea unui sistem cu carduri de fidelizare pot gasi usor o buna oferta de imprimanta termica. Cei ce cauta online preturi pentru imprimante termice vor ajunge sigur si pe printcard.ro, unul dintre cele mai cunoscute site-uri din domeniu, un magazin online cu multa experienta pe piata de specialitate.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo