
Resigilate si second-hand: oportunitati IT&C pentru preturi si mai mici
In diverse momente de genul Black Friday, pasionatii de IT&C vaneaza reducerile in cautare de oportunitati cu totul speciale. Consumatorii de tehnologie isi doresc produse de calitate si fac update destul de des, trecand de la un dispozitiv la altul, in functie de nevoi si aspiratii. Laptopurile, smartphone-urile si tabletele sunt printre produsele cele mai cumparate, in concurenta probabil cu televizoarele de ultima generatie.
Cei ce doresc sa profite de preturi mici fara a astepta ocazii speciale pot alege produse second-hand si resigilate - exista deja o piata in sine pe acest segment. Pe internet, magazine precum ABD Computer propun astfel de produse la preturi foarte atractive. Tinand cont ca orice produs isi pierde calitatea de nou, dar si minim 20% din pret din prima zi de utilizare, poate fi o alegere buna sa cumperi produse de acest fel.
Alegand tablete resigilate sau laptopuri si notebook-uri second-hand din magazine online autentice, primesti produsele comandate alaturi de garantie si ai siguranta ca ai cumparat produse originale, de calitate, fara riscuri de orice fel. In schimb, cumparand de pe piata gri - neagra, riscurile sunt numeroase. Site-urile de anunturi pot fi tentante uneori, insa dincolo de oportunitati, aici se ascund si produse pe care este bine sa le eviti. In plus, te bazezi mai mult pe noroc, caci nu ai nicio garantie pentru produsele cumparate si nu cunosti daca provenienta este una legala.
Multe persoane care isi doresc un laptop au de facut o alegere dificila, daca bugetul ii limiteaza la un anumit nivel de pret: sa aleaga un produs nou cu o configuratie mai slaba sau un produs second-hand, dar care are avantajul unei configuratii mai performante? Raspunsul il decide fiecare, cantarind avantajele si dezavantajele.
Cu privire la produsele utilizate, un avantaj important este faptul ca, daca un client va dori sa vanda respectivul produs dupa cateva luni de utilizare, are sanse mari sa o faca la un pret asemanator cu cel pe care l-a platit initial. Daca ar fi cumparat un produs nou, cel mai probabil ar fi trebuit sa scada cel putin 20-25% pentru a putea avea succes in vanzare.