
Cardurile de fidelitate - marketing eficient in retail si HoReCa
Putine unitati de tip HoReCa sau din retail de orice fel mai functioneaza in prezent fara a oferi clientilor carduri de fidelitate. Acest proces de fidelizare pe baza de card s-a dovedit extrem de eficient, caci ofera clientului un statut (acela de membru recunoscut intr-un club) si niste avantaje dedicate, ceea ce ii confera statutul de VIP, de persoana importanta pentru companie.
Restaurante, cafenele, baruri, hoteluri, farmacii, supermarketuri, magazine cu produse sportive si mult alte tipuri de unitati utilizeaza astazi sistemul de fidelizare pe baza de card. Clientii au mereu in portofel ceva ce le aduce aminte de o legatura cu brandul respectiv, ceva care ii determina sa revina. A face reduceri de preturi pentru toti clientii nu este la fel de eficient ca reducerile de pret doar pentru anumiti clienti. Acestia din urma se vor simti privilegiati si vor raspunde mai usor la orice campanie.
Companiile care isi doresc sa produca astfel de carduri pentru clienti (uneori, aceste carduri se produc pe loc chiar in unitate - varianta de preferat) pot alege imprimante termice eficiente din punct de vedere al costurilor. Astfel de imprimante de carduri precum Evolis Zenius ofera productivitate la pret bun. Cei de printcard.ro propun si solutia Zebra ZXP, aleasa de foarte multe firme.
Imprimantele si consumabilele pot fi comandate online, la fel de simplu cum se comanda carti sau flori. Avantajul cel mai important al magazinelor online este posibilitatea clientilor de a analiza foarte atent produsele, de a se documenta cu adevarat, de a citi date tehnice si sfaturi de utilizate.
Cei care nu se pricep se aleaga pot primi sfaturi gratuite de la consultantii magazinelor specializate, simplu si rapid. Magazinele business to business (B2B) s-au dezvoltat puternic si in comertul online din Romania, asigurand solutii imediate la nevoile companiilor.