
J&B si Ogilvy Action au dat startul petrecerii
Campania "Start a party" a demarat anul trecut, incheindu-se printr-o petrecere la sala Omnia. Aceasta are la baza ideea ca o petrecere poate incepe oriunde, oricand si oricum. J&B le propune consumatorilor sa identifice potentialul de party, in orice situatie, conceptul referindu-se la o stare de spirit pe care fiecare dintre noi o poate gasi.
Campania integrata implementata prin intermediul Ogilvy Action a cuprins executiile in presa scrisa, radio, internet, on trade, sms si e-mailing, menite sa starneasca imaginatia consumatorilor invitandu-i la o noapte in care orice este posibil. In paralel, masina J&B echipata cu un glob disco urias a putut fi vazuta timp de doua saptamani prin locurile cele mai des frecventate de targetul J&B. Principala componenta a campaniei a fost un micro site dezvoltat pe www.startapartythere.ro unde vizitatorii au jucat Pinball prin Bucuresti descoperind astfel potentialul unui party chiar de pe strazile orasului lor.
"Momentul culminat al campaniei l-a reprezentat petrecerea J&B, un eveniment avangardist din toate punctele de vedere: locatia - un santier in lucru aflat pe malul lacului Tei, in cadrul Complexului Caro, unde 1200 mp au fost asfaltati pentru a creea ringul de dans; decorul neconventional - o instalatie de cuburi iluminate interactiv din care au fost construite toate elementele de decor ale petrecerii (scena, baruri, spatiu VIP), muzica electronica din Berlin, Milano si Bucuresti; bauturile electrizante mixand J&B in diferite combinatii inedite . Si pentru ca elementul distinctiv al campaniei este uriasul glob disco , acesta a dominat multimea de petrecareti de sus, de pe o macara", se mentioneaza in comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment publicitate & marketing al SMARTfinancial.
"O data cu petrecerea J&B de anul trecut, am stabilit standardele oricarui party din Romania. Dorinta noastra a fost sa ne adresam in principal consumatorilor care cunosc si indragesc deja brandul J&B dar si potentialilor consumatori care inca nu cunosc filozofia brandului. Am dorit sa le aratam Bucurestenilor cum arata un party altfel, o experienta inedita, un party J&B, intarind astfel pozitionarea brandului ca whiskyul numarul 1 al petrecerilor din intreaga lume", a declarat Mircea Sebe, Business Unit Director OgilvyAction.
"J&B inseamna petreceri reusite, inovatie si o atitudine sociabila. Dar, mai mult decat atat, J&B insemna spontaneitate si responsabilitate.O petrecere trebuie facuta in mod responsabil, secretul reusitei constand in pastrarea echilibrului. Ne bucuram ca am reusit sa avem un party memorabil, unde toti participantii s-au distrat pana in zori", a declarat Nearchos Papacharalampous, General Manager Sollers PPD.
Ogilvy Action si Sollers PPD au desfasurat un numar impresionant de resurse pentru executia acestei campanii si in special implementarea evenimentului la care doar montajul efectiv a durat mai mult de o saptamana.
Echipa Ogilvy care a facut posbila aceasta campanie este formata din: Mircea Sebe, Laura Sinca, Klara Both, Sorina Badoi, Mihai Paiu, Adrian Diac, Paul Dersidan, Vasile Alboiu, Denisa Pielescu, Carmen Grosu, Ana-Maria Gheorghe, Marin Balabaneanu, Florentina Nica, Cosmin Guta, Alin Sirbu, Mihai Costache, Lilian Neagu, Alina Novac, George Badea, Claudia Agafitei. Echipa Sollers PPD care a ajutat la dezvoltarea campaniei in Romania este formata din: Alina Praja, Tudor Ciuca, Bogdan Danceanu si David Pitells.
OgilvyAction este reteaua globala dedicata serviciilor de brand activation, numite in mod traditional BTL a Ogilvy Group, oferind o expertiza puternica in promotional, trade, shopper si experiential marketing, comunicare si activare la punctul de vanzare, entertainment & sponsorship marketing. OgilvyAction este prezenta in Romania din 1997 si a functionat pana in ianuarie 2007 sub numele 141, servind in prezent, cu o echipa locala de peste 60 de angajati, companii ca British American Tobacco, Heineken Romania, Coca-Cola HBC, Sollers PPD (Diageo) si ING.
J&B Rare este whisky-ul Scotch numarul 1 in Europa si al doilea la nivel mondial, avand vanzari de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks dateaza din 1749, cand a fost atestata ca distribuitoare de vinuri rafinate si de bauturi spirtoase. Whisky-ul J&B Rare Scotch, asa cum il consumam astazi, a fost realizat in ultimul secol, pentru piata americana de dupa prohibitie. Gustul sau echilibrat si placut vine din imbinarea perfecta a 42 de tipuri de cereale si malt.