transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Saatchi & Saatchi Romania este singura agentie romaneasca premiata la festivalul international ~ de publicitate New York Festival 2008. Pe 30 iunie a avut loc ~ ceremonia de decernare a premiilor competitiei International Advertising Awards unde Saatchi ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Saatchi & Saatchi - premiata la  New York Festivals

Saatchi & Saatchi - premiata la New York Festivals

Saatchi & Saatchi Romania este singura agentie romaneasca premiata la festivalul international de publicitate New York Festival 2008. Pe 30 iunie a avut loc ceremonia de decernare a premiilor competitiei International Advertising Awards unde Saatchi & Saatchi a castigat bronzul la categoria Print.

Lucrarile castigatoare la New York Festivals fac parte din campania "1961 Man, 1961 Woman, 1961 Boy" realizata pentru Head & Shoulders. Pe langa campania premiata cu bronz, Saatchi & Saatchi are si o lucrare castigatoare a unui certificat de finalist tot in cadrul categoriei Print pentru campania "Asterisk", realizata pentru Saprosan.
 
Ambele campanii au fost premiate si la Méribel Ad Festival 2007, unde Saatchi & Saatchi a castigat la sectiunea Outdoor premiul din cadrul categoriei Beauty/Toiletries/Health cu campania "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" realizata pentru Procter& Gamble (Head&Shoulders), iar "Asterisk"  a castigat la sectiunea "Press Cristal Winners".

"Suntem extrem de fericiti ca am castigat acest premiu intr-un festival international prestigios ca cel de la New York. Acest premiu este important si pentru ca arata lumii potentialul pietei romanesti si oportunitatile care apar intr-o astfel de piata aflata in plina  evolutie, un context in care practic se poate intampla orice. Dorim sa multumim clientului P&G (Head & Shoulders) pentru viziunea sa si  pentru decizia de a produce o campanie atat de diferita, complexa si  curajoasa", a declarat Daniela Nedelschi si Jorg Riommi, Deputy Creative Directors Saatchi & Saatchi Romania.

"Printul pentru Saprosan este de asemenea o realizare foarte  importanta pentru ca aduce o solutie "de sinteza" intr-un segment mai curand aglomerat vizual - eu sunt foarte atasat de acest print, poate  si pentru ca este prima lucrare pe care am produs-o in Romania", a adaugat Jorg Riommi.

Echipa care a  contribuit la realizarea campaniei Head&Shoulders cu executiile "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" este formata din : Nick Hine, Creative Director; Daniela Nedelschi, Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, Art Directors;  Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, copywriteri iar la succesul campaniei "Asterisk" au contribuit: Nick Hine, Creative Director; Arturo Vittorioso, Art Director; Jorg Riommi, Copywriter.

Saatchi&Saatchi este unul dintre cele mai mari grupuri de companii din piata de publicitate din Romania, oferind servicii specializate complete prin departamentele si companiile componente. Dedicati aceluiasi credo ca si intreaga retea, Saatchi&Saatchi Romania isi doreste sa fie un partener de afaceri care genereaza idei pentru a schimba lumea si pentru a crea rezultate memorabile. Printre cei mai importanti clienti Saatchi&Saatchi se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), AIG (Fond de Pensii), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo