transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Campania Nu taia padurea ca-n codru dezvoltata in 2007 de Grey Bucharest ~ pentru Agentia de Monitorizare a Presei in cadrul programului cu acelasi nume ~ a fost desemnata castigatoare in cadrul Festivalului Care Awards, la categoria ONG. ~ Aflat la prima ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Grey - castigatoare la Care Awards

Grey - castigatoare la Care Awards

Campania "Nu taia padurea ca-n codru" dezvoltata in 2007 de Grey Bucharest pentru Agentia de Monitorizare a Presei in cadrul programului cu acelasi nume a fost desemnata castigatoare in cadrul Festivalului Care Awards, la categoria ONG.

Aflat la prima editie si organizat de EACA (European Association of Communications Agencies), festivalul Care Awards premiaza initiativele de marketing social si este dedicat exclusiv campaniilor care acopera subiecte precum sanatatea, mediul, siguranta publica, drepturile omului, violenta domestica, abuzul fata de copii, educatia si alte probleme sociale similare.

Organizat sub egida Parlamentului European, Care Awards subliniaza obligatia si contributia industriei de publicitate fata de societate prin selectarea si premierea celor mai de succes si mai creative campanii  sociale. Prima editie a galei EACA Care Awards a avut loc pe data de 25 iunie la Parlamentul European din Bruxelles si a fost prezidata de doamna Ruth Hieronymi, Membru al Parlamentului European. In juriul festivalului s-au regasit deopotriva membri ai Parlamentului European si oameni din industria de publicitate.

Grey Bucharest, singura agentie din Romania care a participat la acest festival, a concurat cu agentii precum Leo Burnett GMBH Germania, McCann-Erickson Frankfurt, MUW Saatchi & Saatchi Slovacia, McCann Erickson Polonia sau TBWAParis Franta. Campania "Nu taia padurea ca-n codru" a debutat in septembrie 2007 avand ca scop cresterea gradului de informare si constientizare cu privire la taierea abuziva a copacilor. Pe langa campania clasica, 50 de copaci din Bucuresti au fost, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive. Pe langa premiul de la Care Awards campania a obtinut si un Golden Watch la festivalul Golden Drum din Portoroz in octombrie 2007.

"Ma bucur ca "save the trees" cu care am castigat Golden Watch la Golden Drum a mai punctat o data. Care Awards, un festival aflat la prima editie dar care promite sa creasca mai ales datorita contextului (e un festival dedicat exclusiv campaniilor sociale, de aici si gradul mare de libertate si creativitate) a avut in concurs lucrari dintre cele mai bune de la agentii dintre cele mai cunoscute. Am participat la categoria ONG si am fost finalisti alaturi de alte 14 campanii. La final am castigat in categoria din care s-au ales si cele doua grand-prix-uri overall. Contrar unor asteptari care veneau din originea oarecum necomerciala a festivalului, am avut o companie selecta si ma refer aici la retele precum McCann, TBWA sau Leo Burnett. Daca va uitati la shortlist, o sa intelegeti ca e mai bine decat credeam", a declarat directorul de creatie, Claudiu Dobrita.

Infiintata in 1992, agentia Grey Bucharest membra a WPP, se afla in topul agentiilor de publicitate full-service din Romania. Cu o echipa de peste 100 de oameni si un portofoliu larg de clienti, Grey asigura servicii de comunicare integrata pentru companii si marci renumite la nivel national si international: British American Tobacco - Kent si Dunhill, Bosch, Butan Gas, Cosmopolis, GlaxoSmithKline - Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd,  Coldrex, Corega, Parodontax si Corsodyl,  Procter & Gamble - Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy, Hochland, Romtelecom si ClickNet, precum si servicii specializate de PR, BTL, shopper marketing, direct marketing si interractive.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo