
Promovarea online, tot mai aleasa de brandurile de fashion
Expansiunea puternica a internetului a determinat ca tot mai multe persoane sa isi petreaca un interval de timp semnificativ pe internet. Obiceiurile de shopping s-au modificat si ele, caci multe persoane se informeaza mai intai online si iau chiar decizii pe internet. Oricum, orice forma de publicitate in mediul online este tot mai eficienta, caci mesajul ajunge intr-un mediu tot mai natural pentru consumator.
"Vinovatii" principali pentru acest trend sunt dispozitivele mobile cu acces la internet (tot mai performante si tot mai ieftine), precum si disponibilitatea serviciilor de internet in tot mai multe locatii. Practic, internetul este acum aproape oriunde, wireless sau fix. Pana si in mediul rural, internetul poate fi accesat in majoritatea zonelor, intr-o forma sau alta.
Brandurile de fashion aleg tot mai des promovarea pe internet, pe site-uri de toate categoriile, de la divertisment si pana la stiri sau afaceri. Unul dintre mediile preferate este insa reprezentat de retelele de socializare, caci multe persoane petrec mult timp in aceasta zona.
Astfel, de la pantofi de dama si pana la costume de baie, produsele de imbracaminte si incaltaminte sunt promovate tot mai puternic pe internet. Pentru a fi si mai aproape de consumatori, brandurile din retailul de fashion au patruns pe internet si cu magazine online.
Clientii nu doar ca vad produsele si pot decide ce anume isi doresc sa cumpere, dar pot finaliza procesul de shopping chiar pe internet, usor si rapid, din cateva clickuri. O pereche de sandale spre exemplu nu a fost niciodata mai simplu de achizitionat. Cardurile bancare fac si platile extrem de simple, mereu cu comision 0%.