transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

OgilvyAction a creat pentru Dove website-ul www.gofresh.ro, unde tinerele pot descoperi nu ~ numai secrete despre ingrijirea pielii, informatii despre gamele Go Fresh si premii ~ pentru o vacanta perfecta, dar si un serial, Adevar sau provocare. Acest ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
OgilvyAction a creat pentru Dove website-ul www.gofresh.ro

OgilvyAction a creat pentru Dove website-ul www.gofresh.ro

OgilvyAction a creat pentru Dove website-ul www.gofresh.ro, unde tinerele pot descoperi nu numai secrete despre ingrijirea pielii, informatii despre gamele Go Fresh si premii pentru o vacanta perfecta, dar si un serial, "Adevar sau provocare?". Acest serial consta intr-o serie de discutiii si povesti de viata filmate, in care Dana Nalbaru povesteste unor tinere din experientele ei, incercand sa le insufle incredere si optimism.

"Trezeste-ti simturile!"- acesta e mesajul Dove Go Fresh pentru tinerele care nu trebuie sa uite ca acum sunt mai frumoase ca oricand. Dove ne ajuta sa redescoperim adevarata frumusete la orice varsta. Pentru tinerele adolescente, frumusetea consta in prospetimea si energia varstei lor, alaturi de ingrijirea zilnica.

Abordarea "fresh", neconventionala a acestui proiect realizat de OgilvyAction continua si in partea de comunicare one-to-one. Campusurile universitare din Bucuresti, Cluj, Targu-Mures, Iasi, Constanta si Brasov sunt gazda evenimentelor Dove, unde toti participantii au primit mesajul Dove "Esti mai frumoasa ca oricand".

Campania Dove gofresh se desfasoara incepand cu luna iunie pe posturile de televiziune, in presa, pe internet si este sustinuta de proiecte speciale branding de outdoor, indoor si activitati de PR.

"Prin aceasta platforma digitala Go Fresh, ne-am dorit sa cream cea mai indrazneata si proaspata comunitate dedicata tinerelor, un loc in care pot comunica direct si interactiv cu alte tinere, despre problemele lor, si pot gasi multe informatii, secrete pentru un corp frumos si ingrijit, articole interesante pentru ei, si concursuri cu cele mai cool premii. Tot pe www.gofresh.ro, Dana Nalbaru le provoaca sa discute despre cliseele si prejudecatiile legate de frumusete, despre prietenii si increderea in sine. Prin ceea ce vom face in acest spatiu, ne dorim ca tinerele sa-si poata exprima atitudinea fata de stereotipurile si falsele modele impuse de societate, si sa-si regaseasca indrazneala si increderea in propriile valori, atat de caracteristice varstei lor, dar uitate uneori", au declarat reprezentantii echipei Dove Unilever.

"Dove nu iti impune nimic. Dove nu vrea sa te schimbe. Eu personal, ma bucur enorm ca pot sa lucrez pentru Dove, un brand care spune chiar adevarul. Iar adevarul spus de Dove Go Fresh este ca la 20 de ani, esti mai frumoasa ca oricand. Pornind de la un mesaj asa de sincer si de ofertant, ar fi culmea sa nu faci lucruri cu adevarat frumoase, dincolo de obiectivele de marketing si cifrele de vanzari. Intrati pe www.gofresh.ro si o sa descoperiti un brand cu suflet, ceea ce nu e deloc putin lucru", a mentionat Ruxandra Petrescu, Group Creative Director, Ogilvy.

Echipa Ogilvy care a dezvoltat si implementat campania de lansare a gamei Dove Go Fresh este formata din: Laura Sinca - Account Director, Felicia Popescu - Account Manager, Sorina Badoi - Account Executive, Andreea Popescu  - Account Executive, Ruxandra Petrescu - Group Creative Director, Sorin Liurea - Copywriter, Ruxandra Matache - Art Director, Stefan Lungu - Copywriter, Andrei Farcasanu - Art Director.

Echipa  MindShare Media - Aura Covasa - Media Account Director, Mihaela Parschiv  - Planner, Andreea Irinca - Planner. Echipa Unilever  - Liliana Caimacan - Category Brand Manager Dove (Skin, Hair, Deo) USCE, Anca Vintila - Brand Building Manager Dove USCE, Simona D. Tofan - Direct Marketing Communication Manager USCE, Miroljub Nenadovic - Brand Building Executive Dove USCE, Hristina Georgieva - Brand Building Executive Dove USCE, Isabella Coman Functional Trainee Dove USCE.

OgilvyAction este reteaua globala de servicii de brand activation a Ogilvy Group, oferind o expertiza puternica in promotional, trade si shopper marketing, comunicare si activare la punctul de vanzare, entertainment & sponsorship marketing, retail design. OgilvyAction este prezenta in Romania din 1997 si a functionat pana in ianuarie 2007 sub numele 141, servind in prezent, cu o echipa locala de peste 60 de angajati, companii precum British American Tobacco, Unilever, Heineken, Coca-Cola HBC, Sollers PPD (Diageo) si multe alte companii cu renume.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo