transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Raiffeisen Bank a lansat editia a treia a campaniei „Viata fara CASH”. ~ Anul acesta “Viata Fara CASH” introduce “Masina Timpului Smart” ce  transforma fiecare ~ plata facuta prin Smart Banking  intr-o experienta ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Viata Fara Cash, editia a treia - campanie Raiffeisen Bank pana pe 21 decembrie 2014

Viata Fara Cash, editia a treia - campanie Raiffeisen Bank pana pe 21 decembrie 2014

Raiffeisen Bank a lansat editia a treia a campaniei „Viata fara CASH”. Anul acesta “Viata Fara CASH” introduce “Masina Timpului Smart” ce  transforma fiecare plata facuta prin Smart Banking  intr-o experienta placuta. Pe pagina web dedicata www.viatafaracash.ro si pe pagina www.facebook.com/VIATA FARA CASH, concepute special pentru utilizatorii serviciilor Raiffeisen Bank, clientii sunt invitati sa isi aleaga lunar o experienta inedita pe care au trait-o sau o tema din cele propuse - sa o incerce si sa o impartaseasca. In fiecare luna clientul cu cele mai multe tranzactii poate trai experienta aleasa, iar la finalul campaniei toti clientii au sansa de a castiga, prin tragere la sorti, premiul cel mare - o masina Nissan Juke.

Prima campanie „Viata Fara CASH”, lansata de Raiffeisen Bank in 2012, a urmarit (intr-un serial) un cuplu de tineri profesionisti, Ana si George Smart, care si-au petrecut 2 luni fără bani cash, folosind doar metodele alternative de plată „smart”. "Succesul campaniei ne-a facut sa continuam cu editia a doua in 2013, cand au intrat in scena alt cuplu tanar care promovau stilul de viată „smart”, Diana si Andrei. Ei au calatorit prin România timp de 7 luni, fara sa faca nicio plata cash", spun oficialii Raiffeisen Bank.

“Prin campania “Viata Fara CASH”, Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare - Raiffeisen Online, Raiffeisen Smart Mobile pentru smartphones sau tablete, Debit Direct, plata cu cardul la POS, plata facturilor la ATM, Raiffeisen Direct sau SmartTel, ceea ce inseamna o importanta economie de timp si de bani pentru clientii nostri”, a spus Florin Boldescu, Manager Departament Clienti de Casa in cadrul Ariei Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

Mai multe detalii privind conditiile de participare si premiile oferite gasiti in regulamentul afisat pe site-ul campaniei www.viatafaracash.ro, precum si pe pagina de facebook a campaniei la adresa: www.facebook.com/VIATA FARA CASH;

Raiffeisen Bank S.A. este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare de calitate superioara pentru aproximativ 2 milioane de clienti (persoane fizice, IMM-uri, corporatiilor mari si medii). Banca beneficiaza de experienta si expertiza grupului austriac Raiffeisen Bank International (RBI) care detine 99,49% din actiunile Raiffeisen Bank. Grupul austriac e prezent pe 17 piete din regiunea Europei Centrale si de Est prin banci subsidiare, companii de leasing si alti furnizori de servicii financiare.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo