transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Saatchi & Saatchi implementeaza pentru Raiffeisen Bank un proiect digital in Piata ~ Revolutiei. Proiectul a constat in amenajarea unui stand special pentru microbisti, folosind ~ cele mai noi tehnologii de pe piata, pe toata durata Campionatului ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Saatchi & Saatchi a realizat pentru Raiffeisen Bank un nou proiect digital

Saatchi & Saatchi a realizat pentru Raiffeisen Bank un nou proiect digital

Saatchi & Saatchi implementeaza pentru Raiffeisen Bank un proiect digital in Piata Revolutiei. Proiectul a constat in amenajarea unui stand special pentru microbisti, folosind cele mai noi tehnologii de pe piata, pe toata durata Campionatului European de Fotbal 2008. Echipa Saatchi & Saatchi a avut de rezolvat un brief simplu: "Raiffeisen Bank este sponsorul Echipei Nationale de fotbal a Romaniei si isi doreste sa fie aproape de jucatori, dar si de suporterii nationalei".

"Piata din Romania a inceput sa ceara medii si proiecte inovatoare. De fapt, cred ca asta face diferenta intre agentii, proiecte, campanii – lucrurile noi care creaza impact, noutate si buzz pe piata. Cred ca am dus putin mai departe mitul pietei care spune ca Bluetooth e doar pentru a primi mesaje / content multimedia. Am reusit sa realizam o interactiuneintre useri si brand prin Bluetooth, lucruin premiera pentru Romania. Sper ca acest proiect sa creeze suficient buzz printre consumatori, dar si printre brandurile care vor un plus de inovatie, coolness si eficientain mixul de comunicare clasica. Pe viitor, intentionam sa ne sporim know-how-ul pe partea tehnica si sa crestem business-ul la o scara mai larga – chiar nationala, prin folosirea de GPS-uri conectate la device-uri de Bluetooth – lucru care va permite o comunicare remote mult mai facila de la un centru fix", a declarat Vlad Popovici, Digital Communication Manager Saatchi & Saatchi.

"Proiectul pentru Raiffeisen Bank, implementat impreuna cu Saatchi&Saatchi, ne-a dat ocazia sa extindem functionalitatile comunicarii prin Bluetooth", a spus Catalin Drula, Managing Director Personal Networks. "Este un canal de comunicare versatil, care se poate modela pentru a crea noi experiente pentru utilizatorii de dispozitive dotate cu aceasta tehnologie", a mai adaugat acesta.

Pe toata durata Campionatului de fotbal (17-29 iunie 2008), in Piata Revolutiei, FRF Village a amenajat o zona speciala pentru vizionarea publica a meciurilor din campionat. Intrarea este libera.

Echipa din partea Saatchi care a contribuit la acest proiect ea fost formata din: Vlad Popovici, Digital Communication Manager, Ioana Hurdubelea, Account Supervisor, Carmen Nicu, Account Executive si Anda Stancescu, Production Manager. Proiectul a fost implementat tehnic de catre Personal Networks.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo