transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

De 1-2 ani, inclusiv in Romania, Facebook a devenit o varianta a ~ web-ului, asa cum era pana acum doar Google. Un rang important, demn ~ pentru un brand atat de puternic precum Facebook. De aceasta realitate au ~ tinut cont si companiile, care folosesc tot ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Promovarea online, in epoca Facebook

Promovarea online, in epoca Facebook

De 1-2 ani, inclusiv in Romania, Facebook a devenit o varianta a web-ului, asa cum era pana acum doar Google. Un rang important, demn pentru un brand atat de puternic precum Facebook. De aceasta realitate au tinut cont si companiile, care folosesc tot mai intens acest instrument de promovare. Facebook are avantajul de a induce promovarea intr-un mod aparent natural, fara publicitate agresiva. Multe persoane percep reclamele de pe Facebook drept recomandari "nevinovate", chiar apreciate.

Mai mult decat atat, concursurile, aplicatiile speciale si campaniile initiate de unele branduri sunt cautate si dorite pe Facebook de cei care vor sa interactioneze cu brandurile si sa aiba sansa de a castiga premii usor, din fata laptopului, a tabletei sau a smartphone-ului.

Publicitatea clasica pe internet nu a pierdut din cauza cresterii Facebook, ba chiar benefiaza de acest lucru. Bugetele din online au crescut in general, caci consumatorii petrec tot mai mult timp pe internet. Astfel, volumul publicitatii online in general este in crestere permanenta, mai ales in Romania, unde aceasta piata ramasese in urma fata de alte piete europene.

Cine se promoveaza pe internet, pe Facebook? Cam oricine, de la mari branduri internationale pana si companii mici locale. Este usor si, partial, gratuit. Nu esti obligat, ca si companie, sa investesti anumite sume de bani, insa cele mai multe companii aleg sa o faca, pentru a beneficia la maxim de instrumentele puse la dispozitie. Castiga intreaga industrie.

Case de pariuri importante au ajuns si ele sa se promoveze pe Facebook, caci in general cei pasionati de sport si rezultate live sunt pasionati si de interactiune cu prietenii, de socializare. Este publicul activ, care iese in oras si care ramane conectat mai mereu la pagina de Facebook.

Cu siguranta, promovarea web se va mai transforma si in continuare. Facebook va avea insa sanse de a ramane un instrument important de promovare, chiar daca vor aparea si alte tentatii pentru consumatori si implicit pentru companii.

Socializarea este una dintre cele mai puternice nevoi ale omului, astfel ca reteaua de socializare nr. 1 in lume are toate sansele sa ramana "o bucata" importanta din internet, asa cum il percep consumatorii.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo