transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Magazinele online si offline, restaurantele, cafenelele, hoteluri si agentiile de turism reprezinta ~ principalii clienti carora li se dedica solutia V-Pro, lansata si in Romania, ~ pe www.v-p.ro. V-Pro este o platforma SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Cupoane de reduceri fara comisioane si loializare avansata - solutia V-Pro s-a lansat in Romania

Cupoane de reduceri fara comisioane si loializare avansata - solutia V-Pro s-a lansat in Romania

Magazinele online si offline, restaurantele, cafenelele, hoteluri si agentiile de turism reprezinta principalii clienti carora li se dedica solutia V-Pro, lansata si in Romania, pe www.v-p.ro. V-Pro este o platforma SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce imbina vanzarile directe cu loializarea. Instrument online foarte flexibil, usor de instalat pe site-ul oricarei companii, V-Pro a fost deja testat cu succes si pe alte piete din regiune, precum Grecia si Ucraina, iar sisteme asemanatoare sunt foarte populare pe piata americana.

Site-urile de reduceri sunt deja o piata in sine in Romania, generand numai in prima jumatate din 2012 venituri agregate de peste 12 milioane de euro, conform datelor din piata. Romanii sunt foarte atrasi de vocherele cumparate online, care le ofera discount la servicii online si offline. De la restaurante la vacante, de la produse la servicii de sanatate si frumusete, ofertele sunt pe toate segmentele de pret.

Beneficiare in egala masura cu clientii finali sunt si companiile care ofera spre vanzare voucherele respective, caci atrag vanzari impresionante si cuceresc noi consumatori. O cota importanta din pretul de vanzare al voucherelor este retinuta de site-urile de reduceri, ce ofera intermedierea vanzarilor. V-Pro isi propune sa ofere o alternativa ieftina si eficienta, caci companiile isi vor putea instala direct pe site-uri platforma ce le permite introducerea de oferte cu vouchere pentru discount.

O alta problema cu care se confrunta companiile - mari si mici - este faptul ca, de multe ori, consumatorii aleg vouchere de pe siteurile de reduceri, fara a deveni fideli unor branduri. "Solutia V-Pro permite insa loializarea puternica a clientilor si implicarea acestora in activitatea de atragere a altora noi. Astfel, clientii fideli devin ei insisi "agenti de vanzari", rasplatiti cu comisioane din vanzari, sub forma de puncte de fidelitate care se transforma, in cele din urma, tot in beneficii constand in produse sau servicii vandute de companie. Si, foarte important, toata operatiunea de fidelizare se desfasoara automat, fara implicarea activa a „agentului”. Prietenii clientului se informeaza automat prin SMS si toate comunicarile permise de tehnologia moderna, iar compania vede doar rezultatele: un flux suplimentar de clienti ce rezulta din natura virala a platformei V-Pro. Astfel, compania castiga mereu, la fel si clientii, fara intermediari si fara costuri in plus", explica Vasilis Stamatakis, Director al Force Communication SRL, compania care detine in Romania brandul V-Pro.

"Vrei sa atragi clienti noi? Vrei sa-i pastrezi pe cei vechi?" - sunt intrebarile-cheie pe care le transmit clientilor reprezentantii V-Pro. Magazinele online si offline, companii de tip IMM sau mari corporatii - toate pot utiliza beneficiile V-Pro, folosind algoritmul SoLoMo (Social-Local-Mobile) al instrumentului de loializare. "Clientii primesc puncte pentru comenzi, recomandari ale ofertelor pe Facebook, postari pe Twitter, recomandari prin telefonul mobil, chiar recomandari video", mai spune Vasilis Stamatakis.

Comenzile si recomandarile catre prieteni prin Facebook si Twitter sunt elemente de baza pentru V-Pro. "Mai departe, clientii sunt invitati sa produca un video personal, vorbind pozitiv despre firma ta, sa il arate prietenilor si sa primeasca comentarii. In comparatie cu alte sisteme de loializare care folosesc e-mailul ca mijloc principal de contact, V-Pro foloseste telefonul mobil. Pe acesta se trimit codurile de reducere si codurile de verificare, sporind puternic calitatea bazei de date de clienti", explica Vasilis Stamatakis.

"Indiferent daca vinzi mancare, produse electronice, mobila, piese auto, detergent sau cosmetice, instrumentul de loializare si vanzari virale V-Pro cu algoritmul SoLoMo (Social-Local-Mobile) te ajuta sa-ti promovezi afacerea", este promisiunea companiei catre sectorul de business din Romania.

Detalii despre V-Pro pot fi accesate pe www.v-p.ro, unde clientii interesati pot solicita sa fie contactati de catre un reprezentant de vanzari al companiei.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo