
Mihai Gongu, noul director de creatie la Graffiti BBDO
Mihai Gongu este noul Director de Creaţie al Graffiti BBDO. Cu opt ani petrecuţi în industria comunicării şi un portofoliul impresionant de premii naţionale şi internaţionale pentru creativitate şi eficienţă, Mihai Gongu a contribuit decisiv la produsul de creaţie al Graffiti BBDO şi la titlul de Agenţia Anului 2009, câştigat la Ador.
Mihai va coordona întreaga activitate a departamentului de creaţie din a cărui structură face parte încă din 2005, fiind pe rând Copywriter, Senior Copywriter şi apoi Deputy Creative Director. În 2009, Mihai a lucrat în departamentul de creaţie al agenţiei BBDO, în Berlin.
"Am avut şansa de lucra o perioada de vreme într-o piaţă matură, cum este cea germană, în care oamenii din creaţie sunt de profesie creativi, nu doar ca vocaţie. Cred că publicitarii trebuie să-şi recâştige încrederea clienţilor, aducând plusvaloare vizibilă nu doar în comunicatele de presă. Graffiti este Agenţia Anului în România pentru 2008 şi 2009, şi începând cu 2010 îmi doresc să devină un reper pentru un alt mod de a face lucrurile din punct de vedere creativ, pentru clienţii şi agenţiile mari. Nu mă tem de criza economică. Din punctul meu de vedere e genul de constrângere care cerne mai repede valoare. Este modul în care pieţe emergente precum Argentina sau Africa de Sud au ajuns sa aibă creaţie de top şi să devină hub-uri chiar pentru clienţi globali", spune Mihai Gongu.
"Mihai Gongu este un creativ excepţional, iubit şi respectat. Dar poate, mai mult decât orice, este un om de calitate, aşa cum ne place nouă la Graffiti să fim. Am toata încrederea că Mihai va duce cu succes mai departe acest The Work premiat şi apreciat de clienţii noştri. Mai mult, am credinţa că Mihai este exact genul de om care poate păstra balanţa dintre creativitate şi eficienţa programelor de marketing, mai ales în această perioadă plină de pragmatism" declară Cosmin Rădoi, Managing Director Graffiti BBDO. "Am dori, de asemenea, să-i mulţumim Emei Prisca pentru contribuţia sa la dezvoltarea produsului creativ al agenţiei în ultimii trei ani, concretizată în numeroase nominalizări şi premii de creaţie", adaugă Cosmin Rădoi.
Director de Creatie la Graffiti BBDO din 2006, Ema Prisca a decis că este momentul să-si continue traseul profesional pe cont propriu.