transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Andrei Bortun, owner Millenium Communications, si Liviu Redeleanu, partener AdVenture, au pus ~ bazele unei noi agentii in iunie 2009: Brand Relations, un business care ~ propune noi spatii de comunicare si manifestare pentru branduri premium. Rolul Brand ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Brand Relations, o noua agentie pe piata romaneasca

Brand Relations, o noua agentie pe piata romaneasca

Andrei Bortun, owner Millenium Communications, si Liviu Redeleanu, partener AdVenture, au pus bazele unei noi agentii in iunie 2009: Brand Relations, un business care propune noi spatii de comunicare si manifestare pentru branduri premium. Rolul Brand Relations este acela de a starta, construi, negocia relatiile dintre branduri si locatii neconventionale.

"Este o idee care a inceput sa se cristalizeze la sfârsitul lui 2008. Placementul de produse se face de zeci de ani, nici placementul de branduri nu mai este de ceva vreme o noutate. Inovatia  pe care aceasta structura o propune pietei este aceea de a transforma neconventionalul in conventional, locatiile noastre devin ,,media" si asta inseamna ratecard-uri, obiective, cuantificare. O astfel de interactiune este interesanta din perspectiva relatiei cu brandul locatiei, dar si a relatiei cu brandurile prezente pe rafturile locatiei", povesteste Andrei Bortun.  

Brand Relations a inceput cu un studiu de caz in jurul unui concept store indraznet - Cochet Image Store. Propunerea BR inseamna: o locatie cu un portofoliu de clienti interesant pentru orice brand din categoria premium, un program de comunicare si de evenimente constant.

Dupa trei luni de activitate BR, Cochet ii are acum alaturi pe cei de la Autoitalia cu FIAT 500, JTI cu brandul Glamour si Cristalex cu SKYY si Campari. Din septembrie, Brand Relations isi dezvolta portofoliul de locatii premium, locatii destul de putine in Bucuresti, mai ales daca grila de selectie include criterii precum viziune si concept.

"Sunt putine departamente de marketing care au oameni dedicati cautarii unor noi spatii de manifestare pentru brandurile lor - vedem acest lucru implementat in companiile de tigari, datorita restrictiilor pe care trebuie sa le respecte. Oportunitatea BR consta in faptul ca exista astfel de locatii extrem de interesante pentru orice brand premium care doreste sa aiba acces la un public cu putere de cumparare, usor de
identificat si descris, dar mai ales atent la povestea din jurul achizitiei", a declarat Liviu Redeleanu, BR Managing Partner.

Portofoliul BR include in acest moment, pe lânga partenerii initiali, nume precum Mihaela Glavan/Sepala, Introdesign, Entrance, Artmark Galleries, Beautik Haute Parfumerie, L’Armoire - fiecare cu unul sau mai multe puncte deschise in Bucuresti. 

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo