transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cea mai mare societate non-bancara din Romania specializata in microfinantare si micro-credite ~ in zona urbana mica si rurala – Capa Finance – si-a schimbat ~ numele in Patria Credit, intr-un proces de rebranding condus de Brandient.Romanian ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Brandient a creat brandul Patria Credit

Brandient a creat brandul Patria Credit

Cea mai mare societate non-bancara din Romania specializata in microfinantare si micro-credite in zona urbana mica si rurala – Capa Finance – si-a schimbat numele in Patria Credit, intr-un proces de rebranding condus de Brandient.

Romanian American Enteprise Fund (RAEF), actionarul principal al Patria Credit, a incredintat companiei de consultanta Brandient procesul de rebranding, dupa alte trei colaborari de succes in proiectele Domo, Estima Finance si Domenia Credit.

Procesul de rebranding a marcat o etapa necesara in sustinerea noii filozofii de business implementate de noua echipa de management, care are la baza transformarea relatiei cu clientul intr-un avantaj competitiv pe piata serviciilor financiare.

Noul brand creat de Brandient este construit pe valori specifice atat categoriei serviciilor financiare (responsabilitate, eficienta, seriozitate), cat si pe valorile speciale, mostenite de la Capa Finance: respectul fata de oameni, implicarea si responsabilitatea pentru comunitatea unde iti desfasori activitatea.

Patria Credit este un nume pe cat de generos si perfect potrivit audientei acestor servicii, pe atat de impovarator ca promisiune; acesta este completat de sloganul de brand "Finantam harnicia", ceea ce ofera tabloul complet al pozitionarii acestui brand: servicii de finantare adaptate nevoilor specifice micilor intreprinderi si micilor producatori, tuturor acelora care au curajul sa-si sustina visele prin munca si seriozitate.

Brandul este minunat din perspectiva impactului pe care acesta il va avea asupra progresului social, prin ajutorul economic oferit zecilor de mii de antreprenori romani.

Pentru Patria Credit, Brandient a livrat strategia de brand, identitatea verbala si vizuala, retorica de brand,
designul de retail, comunicarea externa, aplicatiile de website si sesiunile de brand engagement si comunicarea interna. Identitatea vizuala este rodul muncii unei echipe de designeri, dintre care Bogdan Dumitrache, Iancu Barbarasa, Cristian "Kit" Paul, iar retorica de brand este semnata de Delia Zahareanu, Senior Copywriter Brandient.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo