transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recenta campanie de comunicare pentru berea Ciuc ~ Premium, aflata în portofoliul Heineken Romania. Campania ce a debutat în aceste ~ zile cu spotul Expertii urmareste sa întareasca în ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy&Mather a dezvoltat campania de comunicare pentru Ciuc Premium

Ogilvy&Mather a dezvoltat campania de comunicare pentru Ciuc Premium

Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recenta campanie de comunicare pentru berea Ciuc Premium, aflata în portofoliul Heineken Romania.

Campania ce a debutat în aceste zile cu spotul "Expertii" urmareste sa întareasca în rândul iubitorilor berii de calitate atributele unice recunoscute ale berii Ciuc Premium - cele mai bune ingrediente din natura.

"Ciuc Premium este o marca ale carei valori sunt bine definite si strâns legate de origini, dar care are, în acelasi timp, o atitudine moderna. Ciuc Premium vine dintr-o zona în care natura a ramas neatinsa si care este recunoscuta pentru apele sale pure, echilibrate, perfecte pentru o bere cu o prospetime inegalabila si un gust unic" – a declarat Gabriela Galatanu, Group Brand Manager Heineken Romania.

O apa dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie este formula prin care Ciuc Premium îsi continua promisiunea calitatii produsului. Campania este construita în jurul ingredientului “apa pura de izvor din Harghita" iar Ciuc Premium este prima bere care foloseste o alta abordare în evidentierea unui atribut extrem de relevant în categoria de bere si un diferentiator al marcii.

"Ne-am propus sa vorbim despre apa pura într-un alt fel, într-un fel amuzant care sa faca din apa pura de Harghita un "subiect interesant" . Pentru ca la urma urmei, apa este apa, fie ea si pura. Si s-a vorbit mult despre ea în contextul campaniilor pentru bere, s-au aratat izvoare, munti, cascade.  A devenit greu sa te diferentiezi astfel. Aveam nevoie de altceva." – au declarat reprezentantii agentiei.

Ideea creativa a spotului porneste de la zona sursa, zona Harghitei, vestita pentru apele sale. O zona în care se gasesc peste 1000 de izvoare si unde puritatea apei permite obtinerea unei beri de calitate superioara, în fabrica de la Miercurea Ciuc.

"1000 de izvoare înseamna ca ai de unde alege. Ai de unde alege cu adevarat cea mai pura apa, pentru a obtine cea mai buna bere, o bere aleasa, o bere dintr-o mie." – au adaugat reprezentantii agentiei.

“Spotul are în spate o idee pe cat de amuzanta, pe atât de simpla. Avem o mie de ape, cum o gasim pe cea mai pura pentru a face o bere dintr-o mie? Simplu. Aducem o mie de experti orgoliosi care se întrec în a gasi cel mai pur izvor. Desigur, pentru ca e o competitie, mijloacele de care se folosesc nu sunt întotdeauna ortodoxe. Se mai împing, se mai încurca unul pe celalalt, totul pentru ca în final cineva sa gaseasca cea mai pura apa. Practic e o cursa, dar concurentii nu arata deloc a atleti, sunt nepotrivit îmbracati, sunt mai stângaci, mai lenti si, tocmai de asta, mai amuzanti", povesteste Cristi Simion, Copywriter Ogilvy & Mather.

Mesajul spotului TV este sustinut printr-o ampla campanie de outdoor si presa, implementata la nivel national. Totodata, pe langa componentele clasice, echipa Ogilvy a dezvoltat si o serie de executii neconventionale, menite sa atraga atentia asupra mesajului campaniei si sa sustina imaginea marcii.

Inserturile speciale de presa, posterele indoor lenticulare sau OOH-urile cu sticle înalte de 4 metri nu pot trece neobservate; toate executiile pun în valoare, prin concept si diversitate, ideea campaniei, aceea ca doar o apa dintr-o mie face o bere dintr-o mie.

Din partea Ogilvy&Mather, echipa a fost formata din tandemul creativ Cristi & Cristi (Cristian Simion – Copywriter, Cristian Dita – Art Director) si Oana Boghici (producator AV), sub supervizarea lui Albert Nica (Executive Creative Director); Lilian Neagu – Director de Productie si Cosmin Guta – DTP si echipa de client service formata din Anca Nita (Account Manager), Mihaela Vasilescu (Junior Account Executive).

Din partea Heineken Romania, proiectele au fost coordonate de Marius Melesteu - Marketing Manager, Gabriela Galatanu – Group Brand Manager si Razvan Tucaliuc – Brand Manager. De planificarea media a campaniei s-a ocupat agentia Universal McCann.

Spotul TV a fost produs în colaborare cu casa de productie Multimedia Est, în regia lui Keith English, iar vizualurile campaniei de print au fost realizate de Carioca Studio. 

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo