transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

International Advertising Association, Romanian Chapter, organizeaza in premiera la Bucuresti un eveniment ~ al carui concept este cu totul inedit: analiza dintr-o altfel de perspectiva ~ a impactului pe care culorile si lumina il au asupra valorilor ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Brand Colours, seminar organizat de IAA, sustinut de Erich Buxbaum

Brand Colours, seminar organizat de IAA, sustinut de Erich Buxbaum

International Advertising Association, Romanian Chapter, organizeaza in premiera la Bucuresti un eveniment al carui concept este cu totul inedit: analiza dintr-o altfel de perspectiva a impactului pe care culorile si lumina il au asupra valorilor brandurilor si ale corporatiilor.

Erich Buxbaum, Ex Global Vice President Unilever si actualmente Vice Presedinte IAA World, respectiv Presedinte IAA Europe, reputat speaker cu mai mult de 30 de ani de experienta in marketing global, dintre care 20 in studiul culorilor, vine la IAA House pe 8 decembrie pentru a vorbi despre cele mai noi trenduri in materie de marketing si branding.

Pe langa prezentarea sintetica a studiilor din ultimii 30 de ani care trateaza problema culorilor in relatie cu brandurile, seminarul va fi o demonstratie practica, cu peste 150 de studii de caz internationale si exemple celebre, despre cum pot influenta rezultatele financiare ale companiei nuantele logo-ului, dar si despre cum pot fi acestea utilizate intr-un mod inovativ pentru a stabiliza pozitionarea unui brand.

Prelegerea se va desfasura intr-o maniera interactiva menita sa probeze abilitatile participantilor prin exercitii practice cu feedback imediat. Pe de o parte, publicul va avea ocazia sa inteleaga ce este culoarea, ce rol are lumina si cum functioneaza aceasta, cum ochiul si creierul lucreaza impreuna pentru decodarea mesajului culorilor sau ce implicatii are Teoria Gestalt in marketing si comunicare.

Pe de alta parte, obiectivul seminarului este ca cei prezenti sa invete cum pot avea culorile un impact asupra valorilor brandului, dar si cum pot fi acestea utilizate consistent in procesul de branding sau cum sa intelegem si sa integram culorile in programe de marketing de succes.

Adresandu-se profesionistilor din marketing, publicitate, PR, comunicare corporativa, graphic design si cercetare de piata, "Brand Colours" este un eveniment de 1 zi, care va avea loc la IAA House. Pretul de participare este de 150 Euro pentru membrii IAA Romania si de 250 Euro pentru non membri.

Studentii si absolventii Scolii IAA au o reducere de 30%, iar grupurile de peste 3 persoane provenite din aceeasi companie vor beneficia de o reducere de 25%. De asemenea, fiecare participant la seminar va primi integral studiul "Brand Colours" sub forma unei lucrari cu peste 300 de slide-uri ilustrate.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo