transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Interactions a lansat impreuna cu Nestle Clubul Maggi, dedicat celor care au ~ in comun pasiunea pentru gatit. Membrii au acces la continut si promotii ~ exclusive, au posibilitatea sa interactioneze pe teme culinare si sa castige premii. ~ La doar cateva zile ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Nestle si Interactions au lansat in mediul online Clubul Maggi

Nestle si Interactions au lansat in mediul online Clubul Maggi

Interactions a lansat impreuna cu Nestle Clubul Maggi, dedicat celor care au in comun pasiunea pentru gatit. Membrii au acces la continut si promotii exclusive, au posibilitatea sa interactioneze pe teme culinare si sa castige premii.

La doar cateva zile de la lansare, Clubul Maggi are peste 1300 de membri, peste 900 de retete trimise de participanti si aproape 2500 de comentarii pe retetele existente. Echipa Interactions, in calitate de agentie specializata in CRM si comunicare digitala, va gestiona functionarea efectiva a clubului si procesul de comunicare cu membrii pe tot parcursul campaniei.

"Sunt foarte mandru ca, fara a avea o campanie activa de comunicare, am reusit prin intermediul unei strategii bune si a unei initiative relevante pentru consumatori sa avem, intr-un timp atat de scurt, rezultate foarte bune. Sunt cele mai bune cifre pe care le-am vazut vreodata pe un site lansat de mai putin de o saptamana", a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.

"Si de aceasta data, principala provocare in crearea unei comunitati online in jurul unui brand a fost, in primul rand, gasirea unei propuneri relevante pentru consumatori. Suntem recunoscatori ca avem sansa de a lucra pe unul dintre primele cluburi brand-endorsed din domeniul culinar, iar inceputul foarte bun ne face sa fim optimisti referitor la rezultatele pe termen lung", a completat Alexandrescu. Scopul Clubului Maggi este loializarea consumatorilor curenti si totodata atragerea de noi pasionati de retete culinare.

"Comunitatea de consumatori www.maggi.ro va beneficia de o atentie deosebita din partea echipei noastre, primind in permanenta noutati despre produsele Maggi, sfaturi culinare utile si promotii care li se adreseaza in exclusivitate", a declarat Alina Dragomir – Senior Brand Manager, Nestle.

"Suntem evident fericiti ca avem aceste rezultate la scurt timp dupa lansare; este inca o dovada ca initiativele din zona CRM functioneaza. Mai ales insa, ne bucuram ca prin intermediul Clubului Maggi vom reusi sa oferim consumatorilor nostri o modalitate prin care fidelitatea lor este rasplatita", a adaugat Isolda Zavoianu, NHW & CRM Manager, Nestle.

Din partea Nestle, echipa de proiect este alcatuita din Isolda Zavoianu – NHW & CRM Manager, Raluca Boboc – Direct Marketing Specialist, Alina Dragomir – Senior Brand Manager, Adina Stan – Assistant Brand Manager, Mihaela Mihalache – Junior Brand Manager si Oana Mirica – Junior Brand Manager.

Din partea Interactions, echipa de dezvoltare este formata din Adrian Alexandrescu – Managing Director, Andrei Pop – Head of Technical Department, Catalina Ilie – Web Designer, Razvan Radulescu – Web Designer, Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive si Denisa Armasu – Head of Creative Department.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo