BrandTailors a creat ambalajul pentru Salam de Sibiu de la Caroli Foods
BrandTailors a realizat ambalajul pentru Salamul de Sibiu, produs de Caroli Foods. Pentru echipa BrandTailors acest ambalaj reprezinta al 3-lea proiect dezvoltat pentru compania Caroli Foods, informeaza un comunicat de presa al companiei.
Dupa un an investit în dezvoltarea produsului Salam de Sibiu de la Caroli Foods, rezultatele testelor în rândul potentialilor consumatori au indicat un nivel de preferinta a produsului de peste 84%. În urma acestor rezultate, producatorul a programat lansarea pe piata româneasca pentru luna iunie 2009, produsul urmând a fi mercantizat într-un nou ambalaj.
Datorita calitatii colaborarilor avute în cazul altor proiecte, Caroli Foods a desemnat compania BrandTailors sa realizeze solutia de ambalare pentru Salamul de Sibiu, cu cerinta specifica de a evidentia personalitatea brand-ului si de a câstiga suprematia vizuala la nivelul raftului.
"Conceptul de ambalaj a fost realizat pornind de la gustul autentic al salamului. Propunerea de ambalaj a fost realizata plecând de la ideea retetarului care atesta calitatea Salamului de Sibiu. Având la dispozitie atuuri precum traditie si calitate, conceptul grafic reprezinta o copie fidela a unei foi autentice de retetar, adaptata paradigmei vizuale contemporane. Imaginea maestrului macelar sustine, o data în plus, ideea de traditie, devenind astfel un garant al calitatii produsului", a declarat Diana Papuc, Graphic Designer BrandTailors.
Pornind de la faptul ca Salamul de Sibiu reprezinta o redescoperire a unui gust rafinat cu traditie în România, eticheta a fost realizata astfel încât toate elementele care atesta gustul desavârsit sa se regaseasca pe ambalaj. Astfel, pe eticheta se regaseste stampila de calitate, precum si stampila pentru perioada de maturare a salamului, de 90 de zile.
"Am crezut înca din prima clipa ca aceasta este ideea câstigatoare, ceea ce ni s-a si confirmat în momentul sustinerii prezentarii. Este unul dintre acele putine proiecte în care clientul a agreat imediat recomandarea noastra. În proportie de 95% propunerea initiala a ramas neschimbata, clientul intervenind în foarte mica masura. Am reusit sa surprindem, asa cum stim noi mai bine, toate calitatile produsului într-un ambalaj cu personalitate.", a declarat Alina Cranga, Account Manager BrandTailors.
Cu ocazia lansarii acestui produs, Adrian Nicolaescu, Marketing Manager Caroli Foods, a declarat: "Salamul de Sibiu reprezinta un brand pur românesc. Un produs pe care consumatorul îl detine, o identificare nationala. Din acest motiv, dezvoltarea unui astfel de produs în portofoliul Caroli Foods a durat un an si consumatorul a fost cel care a decis care este produsul final. Având produsul ramânea problema ambalajului care sa-l pozitioneze în mintea consumatorului si sa aiba acelasi impact ca si savoarea unica a acestuia. Propunerea de ambalaj din partea BrandTailors a reprezentat ceea ce ne asteptam, întrucât a reunit toate elementele care confirma gustul si traditia acestui produs autentic românesc."
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la acest proiect de design sunt: Alina Cranga – project management si retorica verbala, Diana Papuc – design grafic, Mihai Parpalea – retusare imagine si pregatire de tipar. Acest proiect a fost dezvoltat cu sprijinul echipei de marketing al Caroli Foods reprezentata prin Marina Caluian – Group Brand Manager si Adrian Nicolaescu – Marketing Manager.