transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ogilvy Group România a anuntat lansarea unei noi specializări, unice pe piaţa ~ locală de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a susţine companiile din România ~ în dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business şi a unor programe ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy Group a lansat OgilvyEarth

Ogilvy Group a lansat OgilvyEarth

Ogilvy Group România a anuntat lansarea unei noi specializări, unice pe piaţa locală de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a susţine companiile din România în dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business şi a unor programe de comunicare orientate către viitor.

"Tranziţia dinspre "green sau social marketing" către noţiunea de sustenabilitate ca motor al unei creşteri economice responsabile a devenit preocuparea liderilor din întreaga lume", afirmă Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.
"În era generaţiei G – G de la generozitate - în care loialitatea consumatorilor se îndreaptă către companiile ale caror brand-uri îşi demonstrează nu numai valorile intrinsece, ci şi adânca preocupare faţă de mediu şi societate, companiile trebuie să îşi demonstreze calităţile de lideri şi printr-o dezvoltare sustenabilă."

Ogilvy Earth România reuneşte specialişti ai grupului Ogilvy cu experienţă în comunicare, relaţii publice, digital, marketing, interactive, activation şi este condusă de Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations, împreună cu Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One.

"Companiile trebuie să se adapteze noului context social şi cultural, iar OgilvyEarth îşi asumă rolul de a identifica direcţia strategică împreună cu experţii şi cu liderii de opinie din aceste domenii şi de a dezvolta programele care pot să transforme consumatorii în reprezentanţi şi susţinători ai brandului", afirmă Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations.

"Având experienţa de business acumulată împreună cu clienţii grupului şi instrumentele de lucru specifice Ogilvy Earth, suntem capabili să ne ajutăm partenerii în dezvoltarea brandurilor existente prin adaptarea lor la noile insight-uri ale consumatorilor", adaugă Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One.

Cu ajutorul instrumentelor sale de lucru - Landscape audit, Eco-audit, The Lab şi IQ mapping - OgilvyEarth oferă partenerilor săi servicii de consultanţă strategică şi soluţii de comunicare specifice. The Lab este unul din cele mai dinamice instrumente OgilvyEarth, fiind format dintr-un grup de experţi din domeniul economic, social şi cel al protecţiei mediului care au rolul de a susţine companiile din România în definirea şi aplicarea unei viziuni sustenabile asupra business-ului dezvoltat pe piaţa locală.

"Criza economică este o consecinţă directă a unui model economic nesustenabil. O abordare nouă la nivel social, politic, economic şi în domeniul mediului înconjurător a devenit vitală pentru o economie sustenabilă", a încheiat Manuela Necula.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo