transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Sister&Co. a semnat o noua campanie de imagine pentru Bucegi, de aceasta ~ data aducand un aer complet nou, national, deosebit de peisajul categoriei, pentru ~ brand.Bucegi a fost aproape de consumatorii sai inca din 1984, si a ~ evoluat alaturi de ei. ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Sister a semnat noua campanie de imagine pentru Bucegi

Sister a semnat noua campanie de imagine pentru Bucegi

Sister&Co. a semnat o noua campanie de imagine pentru Bucegi, de aceasta data aducand un aer complet nou, national, deosebit de peisajul categoriei, pentru brand.

"Bucegi a fost aproape de consumatorii sai inca din 1984, si a evoluat alaturi de ei. Asa a luat nastere o legatura stransa care a dus la campanii de comunicare care au sustinut spiritul nostru romanesc, optimist".

"Oamenii au simtit onestitatea si simplitatea cu care Bucegi s-a apropiata de ei, si asta a facut ca brandul sa fie unul relevant in piata din Romania. Din pacate, in ultima vreme, vedem tot mai multe campanii in care romanul adevarat, cinstit, e luat peste picior, i se pun in gura glume (banale, nereusite, neinspirate, de cartier), si ajunge sa fie portretizat ca un om lipsit de educatie, fara aspiratii sau orizonturi".

"Intr-o Romanie care se afla intr-o descompunere dramatica, am vrut ca Bucegi sa fie acel brand care se distanteaza de astfel de abordari, si in schimb, duce mai departe legatura autentica pe care o are cu consumatorul. Prin felul in care a comunicat pana acum, Bucegi este poate printre putinele branduri care isi poate asuma o repunere in centrul atentiei a valorilor traditionale romanesti. Sfinxul si Babele fac parte din fiinta noastra de romani, sunt legende din folclorul nostru, si sunt acolo sa ne aduca aminte ca dincolo de vremuri tulburi, ramanem o tara frumoasa cu oameni frumosi. Iar Bucegi e aici sa ne povesteasca aceste legende romanesti", a mentionat Alexandra Tinjala, manager Sister.

"Bucegi isi continua intr-un mod natural povestea si ramane alaturi de romani. Suntem in continuare intr-o zona coerenta si consistenta a comunicarii folosind valorile nationale, cu care romanii se mandresc. Noul spot "Legenda Sfinxului" nu vrea sa ii spuna consumatorului cum sa traiasca, si nici nu ii spune o poanta. Ii povesteste o legenda romaneasca, autentica la fel ca si brandul nostru. Vrem ca oamenii cinstiti, apasati de vremuri sa fie mandri ca sunt romani, sa-si pastreze optimismul", a adaugat Adrian Burlacu, Creative Sister.

Avem lucruri cu care noi romanii ne putem mandri, iar berea Bucegi este unul din aceste lucruri. Pentru toti romanii neaosi, si mandri ca sunt romani, Bucegi ridica paharul si zice "Sa ne fie de bine!"

"Legenda Sfinxului" este o piatra de temelie pentru noua imagine a brandului Bucegi. S-a filmat doua zile, dupa un program ametitor, si a fost un efort multinational. Regizori islandezi, director de imagine austriac, efecte speciale din Germania, casa de productie si agentie din Romania, cu totii au finisat un spot cu adevarat de poveste, care ancoreaza brandul Bucegi in constiinta valorilor nationale.

Pentru noua campanie au lucrat din partea Heineken Romania, Marius Melesteu (Director de Marketing), Vlad Panait (Group Brand Manager) si Catalin Zlat (Brand Manager), din partea Sister Alexandra Tinjala, Nicoleta Pena (Account Manager), Lucian Urdea, Adrian Burlacu si Alexandru Tataru - Creatives, si echipa de productie de la Multimedia Est.

Campania se desfasoara in TV, presa, si magazine.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo