transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cocoon Bucharest, companie specializată în consultanţă de brand şi soluţii de design, ~ este autoarea conceptului creativ al campaniei de relansare a noii game de ~ produse cosmetice AslaVital.Sub deviza Aslavital - Cheia frumuseţii tale!, ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Cocoon Bucharest si Farmec Cluj - parteneriat pentru relansarea AslaVital

Cocoon Bucharest si Farmec Cluj - parteneriat pentru relansarea AslaVital

Cocoon Bucharest, companie specializată în consultanţă de brand şi soluţii de design, este autoarea conceptului creativ al campaniei de relansare a noii game de produse cosmetice AslaVital.

Sub deviza "Aslavital - Cheia frumuseţii tale!", campania de relansare a debutat la începutul lunii octombrie cu o promoţie inedită adresată publicului larg, construită în strânsă legatură cu conceptul creativ propus şi dezvoltat de echipa Cocoon Bucharest.

Pornind de la formula unică Aslavital - argila ca ingredient principal, prin care aceasta şi-a câştigat notorietatea în categoria produselor cosmetice, direcţia creativă aleasă de Cocoon Bucharest pune în valoare beneficiile şi atributele acestei game de produse şi se concretizeaza vizual în materiale POS, apariţii media (presa, online) şi acţiuni below-the-line.

"Ne-am dorit ca publicul fidel al gamei AslaVital să înţeleagă că merită să fie răsplătit, nu numai prin beneficiile naturale ale produselor, dar şi printr-o abordare modernă şi inovativă în comunicarea din ultimul an a companiei Farmec", afirmă Simona Străuţ, Managing Director Cocoon.

Relansarea gamei AslaVital este comunicată prin noul concept creativ dezvoltat şi icon-ul dedicat  - "cheia frumuseţii", şi susţinută şi prin lansarea promoţiei "Caută cheiţa de aur în produs!". Aceasta din urmă se va derula în perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2009 şi va răsplăti consumatoarele cu premii instant, constând în medalioane de aur de 14 karate, în formă de cheiţă, ce se regăsesc în interiorul produselor. Campania de comunicare se va derula în medii precum presă scrisă, online, in-store şi direct mail.

"Dorim ca prin noua abordare să punem în valoare legătura între frumuseţe şi trucurile la care apelează uneori femeile. Farmec este părtaş la secretele femeilor şi "complice" al frumuseţii naturale", a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.

Dezvoltarea conceptului creativ şi implementarea acestuia pe diverse materiale a fost realizată de către echipa Cocoon, reprezentată în acest proiect de Simona Străuţ – Managing Director, Sandra Pfaul – Creative Director şi Dana Petrişor – Project Manager.

Din partea Farmec SA proiectul a fost susţinut de către echipa formată din Mariana Şiniţaru, Ioana Borza şi Claudia Palacian.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo