
Farmec a relansat gama Aslavital
Farmec Cluj-Napoca derulează în perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2009, promoţia la raft "Caută cheiţa frumuseţii", pentru produsele din gama Aslavital. Cumpărătorii produselor care au înscris pe ambalaj însemnul promoţiei, au ocazia să descopere în interior unul dintre cele 500 de medalioane în formă de cheiţă, realizate din aur de 14 carate.
Odată cu promoţia, Farmec lansează gama Aslavital într-o nouă prezentare, cu ambalaje personalizate pentru fiecare produs, în funcţie de principiile active conţinute. Fiecare dintre cele 18 produse Aslavital se diferenţiază printr-un complex de ingrediente, format din argilă şi vitamine, uleiuri sau extracte vegetale.
"Gama Aslavital este una dintre cele mai importante game din portofoliul Farmec, căreia îi aducem o revitalizare, mai întâi prin extinderea ei, pas pe care l-am făcut în primăvară, iar acum, prin produse cu ambalaje personalizate şi prin promoţia pe care o vom derula până la sfârşitul anului", explică Horea Turdean, Director Marketing & Vânzări Farmec Cluj-Napoca.
"Am dorit, prin relansarea gamei, să evidenţiem principalele ingrediente folosite, fiecare dintre produsele Aslavital având la bază un alt complex de principii active, în funcţie de efectul dorit a fi obţinut. Ideea de a organiza şi o promoţie a pornit de la sloganul gamei – cheia frumuseţii tale, dar şi pentru că am vrut să oferim mai mult consumatorului".
Noile ambalaje împrumută culorile argilei, care stă la baza formulei tuturor produselor din gamă şi au o grafică actualizată, păstrând însă elemente ale designului iniţial. Ambalajele Aslavital poartă semnătura echipei de marketing şi design Farmec.