transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cu 4 lucrări înscrise în concurs, Lowe PR a fost de 4 ~ ori nominalizată şi a primit 4 premii în cadrul Galei PR Award ~ 2009: 3 Silver Excellence Awards şi un Golden PR Award for Excellence. ~ Am urcat aseară de 4 ori pe scenă ca ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Lowe PR a primit patru premii la PR Award 2009

Lowe PR a primit patru premii la PR Award 2009

Cu 4 lucrări înscrise în concurs, Lowe PR a fost de 4 ori nominalizată şi a primit 4 premii în cadrul Galei PR Award 2009: 3 Silver Excellence Awards şi un Golden PR Award for Excellence.

"Am urcat aseară de 4 ori pe scenă ca nominalizaţi. Şi tot de 4 ori am plecat cu premii. Toate proiectele pe care le-am înscris în concurs au fost premiate. Pentru noi, acesta este cel mai mare succes. Spune ceva despre nivelul de performanţă pe care Lowe PR l-a atins, despre capacitatea de a ne autoevalua munca şi despre clienţii pentru care derulăm campanii autentice, reale, cu rezultate palpabile", declară Hortensia Năstase, Managing Director Lowe PR.

Premiile adjudecate de echipa Lowe PR sunt după cum urmează:

Golden PR Award for Excellence la secţiunea Comunicare corporatistă, pentru campania de rebranding ABN Amro devine RBS România.

Silver PR Award for Excellence la secţiunea Comunicare internă, pentru campania de comunicare internă RBS, Make It Happen!

Silver PR Award for Excellence la secţiunea Comunicare în domeniul public, pentru campania Tu decizi/ Parlamentul European.

Silver PR Award for Excellence la secţiunea Buget-/ Creativitate +, pentru campania Donează timp!/ Crucea Roşie Română.

"Sunt mâdră de echipa Lowe PR şi de rezultatele muncii lor. Dedicăm aceste premii tuturor celor care au înţeles că în vremuri bune, dar mai ales în vremurile actuale, comunicarea este soluţia. Le mulţumesc clienţilor Lowe PR, am dovedit împreună că putem face lucruri minunate, deopotrivă cu bugete mari dar şi cu buget zero!", spune Veronica Savanciuc – Preşedinte Lowe PR.

Şi anul trecut, Lowe PR a urcat pe scena PR Award fiind câştigătoarea marelui trofeu la categoria cea mai disputată din concurs, PR pentru marketing, cu campania "Transpiraţia strică reputaţia" pentru Rexona/Unilever.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo