
BrandTailors a creat vacuta fermecata pentru LaDorna
Compania de strategie si design de brand BrandTailors a creat noile ambalaje pentru gama de lapte cu arome LaDorna. Pentru lansarea acestor produse, consultantii BrandTailors au creat povestea fantastica a originii laptelui cu arome LaDorna.
Achizitionat în 2008 de catre grupul francez Lactalis, brand-ul LaDorna activa pe piata lactatelor pentru copii prin intermediul unui singur SKU - lapte cu ciocolata, comercializat sub denominatorul "laptic cu ciocolata". În vederea cresterii penetrarii LaDorna în rândul segmentului de audienta non-adulta, Lactalis decide largirea gamei de lapte cu arome cu trei noi sortimente: vanilie, capsuni si cacao - disponibile în format Tetrabrick de 200 de ml si 1 litru.
În acest context, Lactalis a adresat companiei BrandTailors cererea de adaptare a solutiei grafice existente pe SKU-ul "laptic cu ciocolata" pentru cele trei noi arome. În urma evaluarii brand-ului LaDorna în contextul pietei de produse lactate specifice consumului în rândul copiilor, compania de consultanta BrandTailors a supus atentiei clientului oportunitatea de a aborda aceasta gama de produse ca pe un sub-brand LaDorna.
"În urma auditului pietei de lactate si a brand-urilor de produs ai principalilor producatori, a devenit evident ca brand-ul LaDorna are un profil matur si o personalitate serioasa, motive pentru care LaDorna nu poate aboda direct o retorica potrivita universului copiilor. Solutia noastra strategica a fost aceea de a sindicaliza denominatoarele produselor din gama de lapte cu arome, fapt care a rezultat în dezvoltarea unei extensii de brand sub numele "Laptic" LaDorna, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.
În continuare, conceptul de ambalaj s-a nascut din intersectarea a doua surse de inspiratie: nevoia de produs natural a mamelor si nevoia de senzational a copiilor. Judecând aceste doua nevoi prin ochii copilului si totodata prin ratiunea mamei, echipa BrandTailors a încercat sa imagineze cea mai naturala maniera de obtinere a laptelui cu arome.
"Senzationalul povestii din spatele produselor "Laptic" LaDorna sta în originea laptelui cu arome pe care noi ne-am imaginat-o gândind cu mintea unui copil: laptele cu arome LaDorna este special pentru ca nu e fabricat ca orice alt produs similar, ci pentru ca este dat ca atare de o vacuta fermecata", a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.
În vederea dezvoltarii grafice a ambalajelor pentru cele trei arome, consultantii BrandTailors au ilustrat calatoria vacutei Dulcia însotita de prietenul ei Vladut în cautarea capsunilor, florilor de vanilie si a boabelor de cacao. Grafica ambalajelor a fost executata în maniera "ilustratie" pentru a imprima sub-brand-ului "Laptic" LaDorna o personalitate ludica.
"Desenul este una dintre preocuparile favorite ale copiilor si una din preocuparile mele favorite. Mi-a placut foarte tare sa dau viata vacutei fermecate din Vatra Dornei si sa creez acest univers ludic.", a declarat Cornelia Pascalin, Junior Graphic Designer BrandTailors.
Ipostazele Dulciei si universul grafic care le încadreaza confera ambalajului un grad mare de impact vizual la nivelul raftului. Conceptul de ambalaj creeaza totodata si premisele unei potentiale intoduceri de noi arome de "Laptic" LaDorna.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Danis – audit si strategie de brand, Cornelia Pascalin si Beatrice Danis – concept creativ, Andreea Florea – retorica de brand, Cornelia Pascalin – design grafic, Mihai Parpalea – retusare imagine si pregatire de tipar, Andreea Florea si Janos Kurko - management de proiect.
Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo