transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Agentia OgilvyOne va dezvolta si implementa strategia de comunicare a brandului Eurovita ~ Multiminerale cu Ceai Verde. In urma unei licitatii organizate la mijlocul acestui ~ an, OgilvyOne a fost desemnata agentia de publicitate a brandului Eurovita ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
OgilvyOne va comunica pentru Eurovita

OgilvyOne va comunica pentru Eurovita

Agentia OgilvyOne va dezvolta si implementa strategia de comunicare a brandului Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde.

In urma unei licitatii organizate la mijlocul acestui an, OgilvyOne a fost desemnata agentia de publicitate a brandului Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde , fiind responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in Romania.

Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde este marca a GlaxoSmithKline (GSK), una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume.

"Ogilvy a prezentat un concept atractiv pentru fiecare dintre noi, exprimand o idee simpla si adevarata - atunci cand te simti bine, arati mai tanara, iar varsta biologica nu mai conteaza. Este o idee pe care o consideram potrivita pentru noul nostru produs, Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, pentru ca vorbeste despre principalele sale beneficii: o stare buna, fizica si pishica, un tonus care ne poate face sa ne simtim mai tinere, in fiecare zi" – a declarat Roxana Carausu, Brand Manager GSK.

"Colaborarea dintre echipele Ogilvy si GSK a inceput in forta, cu un proiect deopotriva complex si ambitios, menit sa consolideze imaginea brandului Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde", a declarat Loredana Caradimu, Business Unit Director OgilvyOne.

Campania de comunicare va debuta la inceputul lunii octombrie cu spotul „Varsta nu conteaza”.
Ideea campaniei, transpusa in spotul TV, porneste de la un insight puternic - ne dorim cu totii sa fim tineri pentru cat mai mult timp. Si daca nu ne putem impotrivi biologic, avem puterea de a ne impotrivi mental. Spotul speculeaza acest insight intr-un mod foarte direct, aratand efectiv varsta personajelor, si felul cum varsta este afectata de atitudinea acestora. Astfel, Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde combinata cu o atitudine pozitiva, este secretul celor care nu-si „arata” varsta.

"Cred ca am ajuns la o combinatie reusita. Ma refer la binomul produs - concept creativ. Daca luam un produs al carui principal efect este de a-ti da o stare buna, fizica si psihica. Apoi il impachetam intr-o stare de spirit favorabila comportamentului pozitiv. Ceea ce obtinem este ceva imposibil de refuzat. O promisiune pe care singur ti-o daruiesti: aceea de a ramane tanar atat timp cat iti doresti. Pentru ca varsta e doar o stare de spirit" - spune Dan Gherman, Group Creative Director Ogilvy.

Campania "Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde" va beneficia de expunere pe TV, in presa, va avea o componenta digitala inovativa, precum si o puternica sustinere la punctul de vanzare si numeroase activari in farmacii.

Din partea OgilvyOne, la realizarea campaniilor Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde au lucrat – Loredana Caradimu – Business Unit Director, Sorina Diaconu – Account Director, Cristian Simion - Copywriter, Cristian Dita – Art Director, Dan Gherman – Group Creative Director, Dani Macarie – Creative Director.
Din partea GSK, proiectul a fost coordonat de Roxana Carausu, Brand Manager.

Filmarile au fost realizate cu ajutorul casei de productie MultiMedia Est.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo