transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Parte din portofoliul European Food, Servus este o bere ce se plasează ~ pe segmentul economic şi care se adresează oamenilor sinceri, ce ţin mai ~ mult la bere decât la etichetă.Sub sloganul Ţinem la adevărata tradiţie a ~ băutului de bere, ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Servus - campanie de promovare realizata de Propaganda

Servus - campanie de promovare realizata de Propaganda

Parte din portofoliul European Food, Servus este o bere ce se plasează pe segmentul economic şi care se adresează oamenilor sinceri, ce ţin mai mult la bere decât la etichetă.

Sub sloganul "Ţinem la adevărata tradiţie a băutului de bere", campania vorbeşte într-un mod amuzant şi onest desprea cea mai veche şi totodată cea mai importantă tradiţie legată de bere: tradiţia de a o bea.

Insight-ul este unul simplu şi general valabil: în România, băutul berii este în sine o tradiţie, care, ca orice tradiţie, se transmite din tată-n fiu, de generaţii. E vorba de toate micile obiceiuri din jurul berii, prinse de la tata sau de la bunicu’, obiceiuri care fac atât de plăcut băutul berii - de la a o desface cu orice ai la îndemână, până la a o bea şi singur, şi cu soţia, nu doar cu prietenii. Sunt obiceiuri valabile pentru orice brand de bere, indiferent de poziţionarea acestuia, observaţii adevărate, ce ţin doar de bere şi de plăcerea de a o bea.

"Dacă spotul TV mizează pe tradiţia de a bea bere fără să verşi vreo picătură, restul materialelor (printuri, spoturi radio şi POSM-uri) amendează clişee folosite în mod "tradiţional" în reclamele la bere: că berea X se bea doar cu cei mai buni prieteni, că berea Y se bea doar din paharul berii Y, că berea Z are acum o sticlă mai atrăgătoare, că berea W se bea doar după serviciu, că berea nemţească e cea mai bună, ca berea Q e şi mai bună pentru că are o tradiţie de sute de ani etc". – povesteşte Andrei Tripşa, Creative Director al agenţiei.

Servus reaminteşte astfel oamenilor cât de simplu este de fapt să bei o bere şi că singurul motiv pentru a o bea este însăşi plăcerea de a o bea.

"Entuziasmul cu care am lucrat pentru pitch-ul Bürger a generat primirea în grijă a unui al doilea brand de bere. În interval de o lună am repoziţionat şi dezvoltat campanii pentru două branduri în aceeaşi categorie, dar în segmente diferite. A fost interesant pentru că am lucrat contratimp - sezonul începuse deja, dar mai ales pentru că de la faza de poziţionare s-au conturat în ambele cazuri două platforme generoase şi distincte. Este frumoasă implicarea în ADN-ul brandului şi sentimentul ca participi la povestea pe care o va spune de acum încolo" declară Mădălina Oanţă – Client Service Director Propaganda.

"Noua platformă de comunicare are potenţial  pentru că suntem autentici,  nu încercăm să ne vindem altfel decât suntem, obiectivul nostru fiind  să creăm empatie cu targetul nostru. Alături de comunicare am investit de asemenea în produs, Servus fiind singura bere în segmentul economy care are patru luni termen de valabilitate pentru berea la PET", declară Geanina Mocanu - Director Marketing Divizia Bere European Food.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo