transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Propaganda împreună cu European Food lansează campania de repoziţionare a berii Bürger, ~ în urma pitch-ului câştigat de agenţie în luna mai. Campania, care lansează ~ şi noul slogan – Trăiască Bürger, berea ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Propaganda a lansat campania de repozitionare a berii Burger

Propaganda a lansat campania de repozitionare a berii Burger

Propaganda împreună cu European Food lansează campania de repoziţionare a berii Bürger, în urma pitch-ului câştigat de agenţie în luna mai.

Campania, care lansează şi noul slogan – Trăiască Bürger, berea oficială a statului de vorbă! – îşi propune să readucă marca în atenţia publicului într-un mod pertinent, relevant şi în concordanţă cu personalitatea sa.

"În construcţia noii poziţionări am plecat de la un adevăr simplu dar fundamental. Un lucru pe care toată lumea îl ştie dar puţini îl conştientizează. Faptul că statul la bere ajunge să fie de multe ori sinonim cu statul de vorbă", declară Geanina Mocanu, director de marketing Divizia Bere European Food.

Echipa de creaţie completează: "Când spui "hai să bem o bere", de fapt spui "hai să mai stăm şi noi de vorbă. Şi să bem o bere". Ne-am dat seama că asta e primul adevăr al berii. Când curge berea, curge şi discuţia. Iar analogia dintre bere şi telefonie a creat o cale naturală către execuţiile mesajului."

Campania include un spot TV, spoturi radio, outdoor, internet, materiale POSM, materiale pentru retailer-i şi activităţi BTL.

"Am încercat să găsim mai degrabă o platformă de comunicare decât un mesaj nou. Strategic, am vrut o idee care să respecte produsul şi care să fie adevarată, să aibă valoare revelatorie. Iar creativ vorbind, am căutat o perspectivă proaspată şi care să poată fi declinată pe o perioadă mai lungă de timp. Am vrea ca "statul de vorbă", comunicarea, să devină încet încet teritoriul de brand exclusiv al Bürger la fel cum atunci când vine vorba de maşini, siguranţa e aproape sinonimă cu Volvo", explică Simina Leotescu, Head of Strategic Planning Propaganda.

"Într-o categorie extrem de competitiva şi de activă, cum este cea a berii, în care brandurile existente au confiscat câte un teritoriu, am venit cu o abordare care pe termen mediu – lung ne va ajuta să repunem Bürger în poziţia deţinută imediat după lansare. Planurile sunt mari şi aşteptările la fel, dar sunt încrezator că vom reuşi", declară Adrian Ţuluca – Director General Propaganda.

Bürger este un brand românesc, lansat în 2003  şi care se adresează segmentului  mainstream . Alături de Servus, face parte din portofoliul de beri al European Food , unul dintre principalii jucători ai pieţei FMCG din România.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo