transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Pictas a realizat cu un buget minim campania naţională de comunicare pentru ~ reabilitarea termică a blocurilor de locuinţe, realizând toate materialele informative.Cea mai nouă ~ campanie de comunicare pentru reabilitarea termică a blocurilor de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Campania de reabilitare termica cu un buget de promovare redus, realizata de Pictas

Campania de reabilitare termica cu un buget de promovare redus, realizata de Pictas

Pictas a realizat cu un buget minim campania naţională de comunicare pentru reabilitarea termică a blocurilor de locuinţe, realizând toate materialele informative.

Cea mai nouă campanie de comunicare pentru reabilitarea termică a blocurilor de locuinţe, desfaşurată sub sloganul "100% confort termic, cu doar 20% din valoarea lucrării" a fost realizată printr-o strânsă colaborare între Direcţia Generală Construcţii Locuinţe şi Reabilitare Termică, din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, şi agenţia de advertising şi comunicare Pictas.

Noua campanie prezintă unul dintre cele mai avantajoase programe de reabilitare termică a blocurilor de locuinţe, cu beneficii reale pentru locatari.

Conceptul campaniei este uşor de înţeles şi de asimilat de către toate categoriile de public. Pictas s-a axat pe cuvinte cheie memorabile, imagini sugestive şi uşor de interpretat, pe o corelaţie cât mai exactă cu beneficiile reale ale utilizatorului.  Mesajul a fost concentrat in jurul a două elemente cheie: beneficiul consumatorilor (100% confort termic) şi preţul acestui beneficiu (20% din valoarea lucrării).

Clipul publicitar este adaptat targetului, prezentându-se avantajele pe care românii le vor avea aderând la acest program. Principalele atuuri ale proiectului sunt costurile scăzute la întreţinere pe timpul iernii, păstrarea unei temperaturi optime în locuinţe atât vara, cât şi iarna.

Datorită varietăţii publicului vizat am optat pentru o campanie uşor de înţeles, memorabilă, în care să se poată identifica facil beneficiile prezentate. Materialele realizate pentru susţinerea acestei campanii au fost: spot TV, broşură informativă, CD-uri in carcase personalizate şi bannere de prezentare.

Pictas şi-a adus aportul la această campanie socială nu numai prin concept şi implementare, ci şi prin costurile minime practicate, în vederea susţinerii programului.

Despre colaborarea în cadrul acestui proiect, Dna Gina Petrescu, Sef Serviciu Reabilitare Termică a Locuinţelor în cadrul Direcţiei Generale Construcţii Locuinţe si Reabilitare Termică menţionează: "A fost o adevărată plăcere să lucrez cu echipa Pictas. Sprijinul acordat, rapiditatea implementării şi eficienţa lucrărilor au contribuit la realizarea unui parteneriat solid. Îi recomand cu caldură celor care au nevoie de publicitate realizată în mod profesionist."

Pentru Pictas, proiectul reprezintă încă o dovadă a faptului că nu este nevoie de un buget mare de publicitate pentru a realiza campanii targetate şi eficiente. Oana Dereli, Managing Partner Pictas precizează: "Campania pentru reabilitare termică reprezintă o dovadă a faptului că în această perioadă este necesară adaptarea la bugetul clientului şi oferirea celor mai eficiente metode de promovare pentru acel buget. Pe scurt, practicarea unui advertising sănătos: cele mai eficiente soluţii pentru orice buget."

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo