transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Heineken România lansează componenta de comunicare on-line a platformei de responsabilitate socială ~ Consumă responsabil dedicată informării si educării consumatorilor cu privire la un consum ~ responsabil de alcool. Componenta on-line ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Anvelope all season sau de iarna
Cea mai buna colaborare videochat sau o poveste de viata - Guest Post
Heineken Romania a lansat componenta on-line a platformei Consuma responsabil

Heineken Romania a lansat componenta on-line a platformei Consuma responsabil

Heineken România lansează componenta de comunicare on-line a platformei de responsabilitate socială "Consumă responsabil" dedicată informării si educării consumatorilor cu privire la un consum responsabil de alcool. Componenta on-line cuprinde website-uri dedicate fiecăreia dintre mărcile cheie românesti din portofoliul Heineken România : Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt si Bucegi.

Ideea realizării a câte unui website de comunicare responsabilă, separat, pentru fiecare dintre cele patru mărci a fost inspirată de initiativa mărcii Heineken la nivel international, Enjoy Heineken Responsibly, demarata în noiembrie 2004.

Începând de atunci, mesajul de responsabilitate este comunicat prin toate materialele realizate. Unele dintre aceste materiale includ invitatia, adresată consumatorilor, de a vizita website-ul dedicat, www.enjoyheinekenresponsibly.com, unde consumatorii pot găsi informatii despre efectele alcoolului si fiind ajutati să înteleagă ce înseamnă un consum responsabil de alcool.

"Cele patru mărci românesti, alături de Heineken, fac parte din portofoliul cheie pe care ne concentrăm în comunicare. Este firesc să avem tot acest portofoliu aliniat si printr-o comunicare socială responsabilă. Credem că avem obligatia de a-i informa si educa pe consumatorii nostri cu privire la consumul responsabil de alcool, ei având nevoie de informatii pentru a lua decizii în cunostintă de cauză, care să îi avantajeze. Acest demers contribuie cu sigurantă si la întărirea imaginii acestor mărci, aducându-le mai aproape de consumator", declară Marius Melesteu, Director Marketing Heineken România.

Componenta de comunicare on-line a platformei "Consumă responsabil" prezintă într-o manieră inedită, prin intermediul angajatilor Heineken, informatii specifice despre alcool, ghidează consumatorul si îi prezintă riscurile unui consum iresponsabil si impactul în plan social si personal. Platforma on-line include link-uri către alte website-uri relevante si contine întrebări prin care consumatorii se pot testa.

"Initiativa Heineken România este lăudabilă deoarece este important ca oamenii să fie informati si mai ales educati cu privire la efectele pe care alcoolul le are asupra lor, la riscurile la care se expun printr-un consum excesiv, la ce înseamnă un consum responsabil si cum se poate controla acesta. Principala trăsătură a consumului responsabil de alcool este capacitatea de autocontrol a cantitătii consumate si de a aprecia corect consecintele pentru sine si pentru ceilalti", declară Dr. Eugen Hriscu, Medic Psihiatru, ALIAT ONG.

Până la finalul anului toate ambalajele mărcilor Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt si Bucegi, sticle, doze si PET-uri, vor fi inscriptionate cu invitatia personalizată de a vizita website-ul dedicat consumului responsabil al mărcii preferate. În momentul în care un utilizator tastează oricare dintre aceste patru adrese web este directionat către o platformă comună: www.consumaberilenoastreresponsabil.ro, care încorporează toate informatiile.

Lansarea în mediul on-line a platformei "Consumă responsabil!" face parte dintr-un program mai amplu dezvoltat de Heineken România sub numele "Gândeste responsabil!", care se referă atât la modul în care Heineken îsi construieste business-ul în România cât si la programele de implicare socială si de protectia mediului înconjurător. Heineken România va continua să investească în proiecte de responsabilitate socială, care acoperă trei piloni: social, mediu si economic.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo