transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Lowe, prin intermediul diviziei sale specializate în comunicare medicală - Medic One, ~ şi-a adjudecat contul Stem Health Unirea în urma unei licitaţii concluzionate la ~ începutul lunii iunie a acestui an.Stem Health Unirea este una ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Anvelope all season sau de iarna
Cea mai buna colaborare videochat sau o poveste de viata - Guest Post
Lowe a fost desemnata agentia de comunicare a Stem Health Unirea

Lowe a fost desemnata agentia de comunicare a Stem Health Unirea

Lowe, prin intermediul diviziei sale specializate în comunicare medicală - Medic One, şi-a adjudecat contul Stem Health Unirea în urma unei licitaţii concluzionate la începutul lunii iunie a acestui an.

Stem Health Unirea este una dintre cele mai importante bănci familiale de celule stem din România, dispunând de un laborator propriu şi de o bancă de depozitare în Bucureşti.

"Subiectul acestei campanii este o provocare reală pentru noi, ca oameni de comunicare, iar Stem Health Unirea este un client aparte în portofoliul nostru, prin specificul activităţii sale. Am stabilit o strategie puternic axată pe componenta educaţională, în ton cu specificul brandului. Comunicăm despre şansa la viaţă, despre familie, despre tehnologia mileniului III şi luptăm contra unor maladii teribile. Părinţii, targetul nostru principal, trebuie să fie extrem de bine informaţi înainte de a lua o decizie. Programul pe care îl creăm pentru Stem Health Unirea este mai mult decât o campanie, este o datorie pe care ne-o asumăm faţă de piaţa românească", declară Corina Şofariu – Account Director.

Mesajul central al campaniei este "Ce este important să ştii", iar obiectivul său declarat este acela de a creşte gradul de accesare a serviciilor de acest tip în România, prin educare şi informare.

Mixul de comunicare vizează o targetare milimetrică a publicului, fiind bazat pe activări online, comunicare către medici şi în maternităţi, şi comunicare direct to

consumer. De asemenea, campania se va întregi printr-o strategie puternică de PR, dirijată de echipa Lowe PR şi focalizată pe aceeaşi direcţie tactică de educare prin informare. Prima etapă a campaniei de PR se va concretiza printr-o strategie sustinuţă de media relations şi îşi propune să construiască o bază teoretică solidă pentru această piaţă în expansiune.

"Mesajele asigurate prin vocea de PR se vor diversifica atât la nivelul conţinutului, cât şi ca formă şi mijloc de diseminare, în mod natural, în ritm cu creşterea gradului de absorbţie al publicului. În acest moment, cel mai important este ca publicul să fie informat şi să înveţe să pună întrebări", declară  Manuela Zidaru, Senior Corporate Executive Lowe PR.

Echipa implicată în gestionarea campaniei este condusă de Dr. Andreia Valter Director General Stem Health Unirea şi este formată din: echipa de Sales şi Marketing SHU şi Oana Cociaşu (Managing Director), Răzvan Dumitrescu (Strategic Director), Corina Şofariu (Account Director) & Ana Maria Smultea (Account Manager), Vlad Ciocan (Digital Specialist), Simona Copil & Claudia Paşcu (Creaţie) de la Lowe & Partners, Raluca Mihăilă (Events Manager), Alina Pavel (Senior Account Executive), Anca Scarlat (Account Executive) şi Manuela Zidaru (Senior Corporate Executive) – Lowe PR.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo