transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Anul acesta se împlinesc 60 de când Tchibo reprezintă un standard de ~ calitate pentru cultivatorii sau degustatorii de cafea sau pur şi simplu pentru ~ omul obişnuit care vrea să savureze în fiecare zi o cafea rafinată. ~ Campania ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Anvelope all season sau de iarna
Cea mai buna colaborare videochat sau o poveste de viata - Guest Post
Aventurile Bobului de Cafea - noua campanie Tchibo si Propaganda

Aventurile Bobului de Cafea - noua campanie Tchibo si Propaganda

Anul acesta se împlinesc 60 de când Tchibo reprezintă un standard de calitate pentru cultivatorii sau degustatorii de cafea sau pur şi simplu pentru omul obişnuit care vrea să savureze în fiecare zi o cafea rafinată.

Campania "Aventurile bobului de cafea" este rezultatul firesc al acestei expertize pe care o comunică şi demonstrează prin două componente: povestea unui bob de cafea, care privilegiază o abordare personală şi expresivă, şi învăţăturile experţilor Tchibo, raţionale şi factuale.

Ideea a apărut ca o urmare firească a necesităţii prezentării unui proces lung, format din mai multe etape, printr-un permanent dialog între o abordare personalizată surprinzător şi informaţiile obiective despre procesare.

Această îndelungată experienţă, precum şi atenţia riguroasă, nemţească, la fiecare detaliu al procesului, de la plantaţia de pe care este aleasă cafeaua şi până la sigilarea pungii, garantează că Tchibo este cafeaua cu care oricine se poate răsfăţa în fiecare zi.

"Campania este concepută să dezvăluie secretele experţilor Tchibo care lucrează în domeniu de zeci de ani.  Chiar dacă am îmbrăcat comunicarea în forma unei poveşti cu care eram obişnuiţi când eram copii, este o poveste adevarată cu personaje cât se poate de reale, care lucrează zi de zi în compania Tchibo", menţionează Monica Rădulescu, Director Marketing Tchibo Brands.

Conceptul şi execuţiile au fost dezvoltate împreuna cu agenţia de publicitate Propaganda, iar perioada de desfăşurare va fi iulie – octombrie 2009. Materialele care vor comunica mesajele Tchibo includ advertoriale în media scrisă, spoturi radio, un site dedicat şi alte activări BTL în hypermarket-uri, precum şi o componentă de PR.

Astfel, spiritul brand-ului, afirmaţia că Tchibo dăruieşte ce este mai bun, este susţinut printr-o campanie credibilă, care prezintă procesul deosebit de riguros şi detaliat prin care un bob de cafea ajunge în ceaşca de cafea, fără a exagera vreuna dintre caracteristicile produsului. Mai multe detalii pe www.tchibo.ro.

Echipa care a dezvoltat campania este formată din partea Propaganda de Vlad Bojan – Head of Design, Paul Cioran – Copywriter, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Miriam Ivănescu – Senior Account Executive, Codruţa Pârvuleţu – Account Manager şi Sonia Vlad – Account Director, iar din partea Tchibo din Monica Rădulescu – Marketing Director şi Carmen Oprea – Brand Manager.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo