transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

AdVenture a realizat campania Batranete frumoasa care face parte din amplul proiect ~ Voluntari – Ambasadori ai schimbarii, initiat de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei ~ si sprijinit de Fundatia Vodafone Romania.Batranete frumoasa este ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Anvelope all season sau de iarna
Cea mai buna colaborare videochat sau o poveste de viata - Guest Post
AdVenture a semnat campania Batranete frumoasa

AdVenture a semnat campania Batranete frumoasa

AdVenture a realizat campania "Batranete frumoasa" care face parte din amplul proiect "Voluntari – Ambasadori ai schimbarii", initiat de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si sprijinit de Fundatia Vodafone Romania.

"Batranete frumoasa" este prima campanie nationala de strangere de fonduri ai carei beneficiari sunt persoanele in varsta.

Acest proiect de solidaritate sociala isi propune sa aduca in atentia publica problema majoritatii varstnicilor din Romania, care zi de zi se confrunta cu angoasa singuratatii.

"Tu cata singuratate ai putea indura?" este mesajul care personalizeaza acest proiect si in jurul caruia sunt dezvoltate executiile.

Headline-ul campaniei reprezinta si intrebarea care se naste in constiinta noastra in urma unui exercitiu de imaginatie prin care tindem sa intelegem ce se afla in sufletul unui batran singur.

La nivel media, campania este declinata pe mai multe suporturi clasice: TVC (30"), radio, print si on-line (www.batranetefrumoasa.ro)

Despre colaborarea cu echipa AdVenture, Mirela Feruglio – Manager Comunicare si PR, Fundatia Principesa Margareta a Romaniei a afirmat: "Lor le datoram aceasta campanie si le suntem recunoscatori pentru entuziasmul cu care au acceptat sa ne ajute, pro-bono, pentru profesionalismul si rapiditatea cu care au gandit si implementat aceasta campanie. In mai putin de trei luni AdVenture a realizat o campanie complexa, care cu siguranta va atrage atentia asupra singuratatii in care traiesc varstncii. Ne dorim ca mii de batrani sa beneficieze de pe urma campaniei de strangere de fonduri si a colaborarii noastre cu AdVenture."

Cu privire la executia materialelor Daniel Toma, Co-Creative Director – AdVenture a afirmat: "Executiile campaniei mizeaza pe detalii socante care redau sentimentele traite de batranii nostri in fiecare zi. Strigatul de disperare al carui raspuns dureros este indiferenta celor din jur, oglinda sparta si numaratul agonic descriu cu fidelitate realitatea multor varstnici uitati de societate."

Campania de strangere de fonduri este activa in perioada 15 iulie – 30 septembrie, donatiile putandu-se face atat prin sms la 874 cat si prin mediul on-line pe www.fpmr.ro

"Din pacate, in Romania 70% dintre batrani traiesc singuri si depind de bunavointa si implicarea comunitatii. Singuratatea, neputinta, sentimentul de inutilitate si chiar disperarea au devenit constante ale vietii lor iar o parte din vina o poarta si societatea care este prea grabita si indiferenta. Prin aceasta campanie ne dorim sa sensibilizam opinia publica si sa determinam oamenii sa vina in sprijinul batranilor nostri donand 2 euro. Il felicit pe maestrul Constantin Dinulescu care a dat viata personajului principal din spot! Prin expresivitatea sa a reusit sa redea intru totul trairile unui batran singur." a declarat Alex Zamfir, General Manager – AdVenture.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo