transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Napolact oferă un Prilej de Răgaz, un pretext perfect să-ţi iei o ~ scurtă pauză de la orice faci şi să te bucuri de noua ~ gamă care conţine Lapte bătut, Sana, Sana cu miere şi alune de ~ pădure, Sana cu miere şi nuci şi Sana cu coacăze. ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Anvelope all season sau de iarna
Cea mai buna colaborare videochat sau o poveste de viata - Guest Post
Napolact a lansat produsele Prilej de Ragaz

Napolact a lansat produsele Prilej de Ragaz

Napolact oferă un Prilej de Răgaz, un pretext perfect să-ţi iei o scurtă pauză de la orice faci şi să te bucuri de noua gamă care conţine Lapte bătut, Sana, Sana cu miere şi alune de pădure, Sana cu miere şi nuci şi Sana cu coacăze.

Produsele Prilej de răgaz vor fi promovate în primul rând prin spotului TV produs împreună cu Propaganda, agenţia cu care Napolact a dezvoltat şi promovat şi gamele Gusturi de demult şi Suflet în bucate. La fel ca şi atunci, realizarea gamei a inclus toate etapele unui proiect pornit de la 0: conceperea de produs în sine, sana cu miere şi alune de pădure, sana cu miere şi nuci şi sana cu coacăze, apoi dezvoltarea numelui şi a ambalajului, urmate de campania de comunicare.

Această nouă gamă continuă tradiţia Napolact de a oferi în permanenţă produse noi, combinaţii surprinzătoare de lactate şi variate ingrediente, produse cu un gust unic şi specific brandului Napolact.

Pentru a sublinia cât de uşor este să-ţi oferi zilnic un Prilej de Răgaz, fie că eşti la birou, mergi pe jos sau eşti în maşină, noul ambalaj este un pet de 330 de gr. uşor de ţinut în mână, uşor de luat cu tine oriunde, uşor de deschis şi închis pentru orice condiţii.

Spotul prezintă într-o atmosferă relaxantă momentul în care realizezi că viaţa de adult e atât de agitată şi, spre deosebire de copiii care n-ar sta o clipa locului, tu, adultul, de-abia aştepţi să-ţi iei o pauză, să te aşezi să-ţi tragi sufletul în mijlocul naturii, savurând un lapte bătut sau o sana răcoritoare.
 
"Din ce în ce mai des, cu toţii ne dorim să redescoperim în fiecare zi acea oază de linişte şi armonie care este lumea satului. Personal, am gasit-o în ziua filmării. Colaborarea cu echipa Propaganda şi regizorul Cătălin Mitulescu, într-un loc idilic ca Nucşoara (judeţul Argeş),  mi-a oferit un veritabil Prilej de Răgaz", declară Daniela Dorca, Brand Manager Napolact.

Cătălin Mitulescu, regizorul spotului afirmă: "Mi-a fost uşor să înţeleg ce mi s-a  propus şi asta mi-a plăcut. Idea era simplă şi îmi era cumva familiară. Mi s-a părut important să fie transmisă cu o anumită intensitate. O idee bună te provoacă, mai ales în 30 de secunde şi asta îmi place cel mai mult când fac publicitate".

Din partea FrieslandCampina România au contribuit la această campanie: Răzvan Orbulescu – Marketing Director, Daniela Dorca – Brand Manager Napolact şi Mihai Petcovici- Research Manager. Echipa Propaganda care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Vlad Bojan – Art Director, Marcela Moldovan – Art Director, Paul Cioran – Copywriter, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Claudia Nicolae – Account Executive şi Sonia Vlad – Account Director.

Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către Starcom.

Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Catalin Mitulescu şi au fost realizate cu producătorul Florentina Onea şi cu casa de producţie Metropolis Film.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo