transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Porsche Romania a ales Odyssey pentru a comunica oferta speciala Skoda Octavia ~ Tour din cadrul programului national Rabla. Campania se face auzita printr un ~ mesaj puternic, ce porneste chiar de la esenta brandului Skoda - Simply ~ clever - si care invita ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Anvelope all season sau de iarna
Cea mai buna colaborare videochat sau o poveste de viata - Guest Post
Odyssey comunica pentru Skoda

Odyssey comunica pentru Skoda

Porsche Romania a ales Odyssey pentru a comunica oferta speciala Skoda Octavia Tour din cadrul programului national "Rabla". Campania se face auzita printr un mesaj puternic, ce porneste chiar de la esenta brandului Skoda - Simply clever - si care invita consumatorul sa faca o alegere inteligenta. Aceea de a transforma disconfortul in confort, profitand de oferta speciala Skoda Octavia Tour.

"Obiectivul campaniei este de a anunta intrarea Skoda Octavia Tour in programul Rabla si totodata de a consolida imaginea brandului. De aceea, din punct de vedere strategic, valorea esentiala a brandului Skoda este adusa in fata, intr o comunicare clara catre client a atributului principal al marcii - Simply Clever", spune Ileana Sebe, Strategy&New Business Director Odyssey.

Ideea creativa a fost desprinsa din esenta brandului si s a concretizat in executii simple, dar puternice, in care accentul cade pe consumator. "Ne adresam unui consumator inteligent, cu simt practic pentru care am realizat executii care il implica la nivel cognitiv. Daca executiile de TV si on line il invita sa rezolve jocuri de inteligenta, pe radio mesajul a trecut in registru distractiv, intr o serie de bancuri ce ilustreaza povestea alegerii inteligente", spune Alexandru Aron, Creative Coordinator Odyssey.

"Suntem incantati de aceasta prima colaborare cu echipa Odyssey. Credem ca prin aceasta noua campanie ne apropiem foarte mult de publicul nostru, prin executii care il implica si il inspira pornind de la valorile brandului", a declarat Ileana Pisau, Marketing & Communications Škoda.

Echipa Odyssey care a dezvoltat campania este formata din Alexandru Aron, Catalin Burcea, Valentin Suciu (Creatie); Ilinca Apetrei (Client Service); Ileana Sebe, Anca Iuhas (Strategie & New Business). Din partea Porsche Romania, Vlad Rusu - Brand Manager si Ileana Pisau - Marketing & Communications Škoda s au implicat in realizarea campaniei.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo