transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Millenium Communications pune accentul pe online. Din acest an, agentia va organiza ~ doua festivaluri ce au ca numitor comun mediul online. Aflat la cea ~ de-a noua editie, Internetics isi schimba hainele si se reimprospateaza, pentru a ~ tine piept cresterii ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Internetics s-a rebranduit

Internetics s-a rebranduit

Millenium Communications pune accentul pe online. Din acest an, agentia va organiza doua festivaluri ce au ca numitor comun mediul online.

Aflat la cea de-a noua editie, Internetics isi schimba hainele si se reimprospateaza, pentru a tine piept cresterii pietii de online autohtone. Cu o structura, juriu si criterii noi, Internetics se repozitioneaza ca un festival de branding, marketing si advertising online.

Cel de-al doilea festival isi propune sa creeze un sistem de valori in publishingul autohton, prin promovarea celor mai talentati jurnalisti de content online. Competitia se va desfasura in cursul anului viitor.

"Millenium Communications a obisnuit piata de marcom din Romania cu miscari indraznete si nu si-a propus sa se opreasca aici. Internetics este singurul festival de comunicare online din Romania cu o asemenea traditie, dar care mai are in continuare foarte multe de spus pe aceasta piata.Tocmai de aceea ne-am propus ca in acest an sa ducem festivalul la nivelul urmator", a spus Andrei Bortun, General Manager la Millenium Communications.

Astfel, potrivit reprezentantului Millenium Communications, noua structura va permite oricarei agentii cu idei inteligente si bine implementate sa castige titlul de Agentia Anului, un trofeu mult ravnit in ultimii ani de agentiile si diviziile de interactive autohtone.

"Numarul utilizatorilor de internet a crescut substantial in ultimii ani si implicit si nevoia acestora de continut de calitate. Am simtit ca este timpul sa ii scoatem in lumina reflectoarelor pe acei jurnalisti care produc acest continut si care ajuta la cresterea pietei de specialitate.Alaturi de Internetics, noul festival va aduce in fata produse de calitate din online si creatorii lor", a adaugat Andrei Bortun.

Noua identitate a Internetics a fost realizata cu ajutorul Rusu+Bortun Brand Growers.

"Dupa opt ani de setare a standardelor in industria online din Romania, festivalul Internetics se specializeaza pentru a putea aduce mai multa valoare fenomenului. Brandul Internetics crede in strategie, creativitate, competitivitate si eficienta, valori ce n-ar trebui repartizate pe departamente, ci asumate ca trasaturi de categorie ale oricarui membru al industriei. Modernizarea business-ului este punctata de noua identitate vizuala ce asigura continuitate si claritate brandului alaturi de promisiunea "premiaza inteligenta online", afirma Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.

Deja cunoscutul Internetics se adreseaza in continuare agentiilor full service, de branding si interactive, diviziilor de online si shopurilor de design online. Festivalul pune accentul pe solutiile de comunicare oferite de agentii clientilor in contextul actual al pietei.

Juriul este format din nume marcante ale marcom-ului romanesc. Scopul festivalului este de a creste piata de comunicare online din Romania si de a promova ideile creative si strategice.

Internetics 2009 va acorda premii pentru categoriile: site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare si campanii interactive, dar si pentru best use of viral, advertising games, banners, e-mail marketing si social media.

Din randul castigatorilor la fiecare sectiune din categoria site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare (Automobile produse & servicii, Mancare & bautura, Cosmetice, produse de infrumusetare, intretinerea sanatatii si medicamente, Bunuri durabile, Servicii financiare, Calatorii, divertisment, timp liber, Retail si comert electronic, Publicatii & media, Actiuni de caritate, siguranta si sanatate publica, politica, Informatii corporate) va fi intocmit un top trei al celor mai bune executii. Acestea vor fi premiate cu Gold – 40 puncte, Silver – 30 puncte si Bronze – 20 puncte. Castigatorii la fiecare Best of vor fi recompensati cu 10 de puncte.

Campaniile interactive sunt cele mai bine punctate, castigatorii din sectiuni participand la desemnarea unui Gold – 50 puncte, Silver – 40 puncte si Bronze – 30 puncte. Agentia care va obtine cele mai multe puncte in total va castiga mult ravnitul titlu de Agentia Anului.

De-a lungul celor opt editii precedente, de titlul de Agentia Anului la Internetics s-au bucurat Webstyler (2002,2006,2007,2008), Green Pixel (2001,2003,2004) si 2Fresh Design (2005).
 
Inscrierile la festival incep pe 1 septembrie, pentru ca Internetics 2009 sa se desfasoare la sfarsitul lui octombrie.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo