transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cea mai recentă campanie publicitară Pepsi lansată pe ecrane, miercuri seara în ~ pauza publicitară din finala Champions League, prezintă din nou cele mai mari ~ nume din fotbalul actual, practicând un altfel de fotbal cu care nu ~ sunt tocmai ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Footvolley - noul sport in Romania, lansat de ultima reclama Pepsi

Footvolley - noul sport in Romania, lansat de ultima reclama Pepsi

Cea mai recentă campanie publicitară Pepsi lansată pe ecrane, miercuri seara în pauza publicitară din finala Champions League, prezintă din nou cele mai mari nume din fotbalul actual, practicând un altfel de fotbal cu care nu sunt tocmai obişnuiţi - Footvolley.

În acest an, jucătorii internationali care reprezintă mărca Pepsi şi anume Thierry Henry, Cesc Fabregas, Frank Lampard, Lionel Messi, Fernando Torres şi Kaká îşi folosesc din plin abilităţile cu care s-au făcut remarcaţi pe gazon, mutându-le pe nisip pentru a ne încânta într-o noua reclamă plină de ritm şi de execuţii spectaculoase "marca" Pepsi.

"Footvolley", noua reclamă a mărcii Pepsi, lansează cea mai incitantă campanie de fotbal de până acum - Pepsi Footvolley. Campania introduce Footvolley-ul consumatorilor din România şi  aduce noul sport la viaţă folosindu-se de design-ul incitant al ambalajelor tematice, de marile vedete ale fotbalului internaţional, de activităţi online create special pentru a echipa consumatorii cu toate cunoştiinţele de care au nevoie pentru duce noul joc în stradă sau pe plajă.

Mai mult decât atât, vizitatorii site-ului www.pepsi.ro vor putea urmări reclama, vor putea să vizualizeze profilele fotbalistilor Pepsi şi să îşi testeze abilităţile luând parte la un joc online de Footvolley.

Originar de pe plajele din Brazilia, Footvolley este o combinaţie între fotbal şi voleiul de plajă în care jucătorii lovesc mingea peste plasă cu capetele, piepturile si picioarele, rezultând un ritm alert, care te invită să joci, dar care este la fel de interesant şi de privit.

Atacantul francez al celor de la FC Barcelona, Thierry Henry, a declarat: "Footvolley este ceva pe care îl joc întotdeauna cu prietenii când ma duc în concediu şi suntem pe plajă. Jocul este deosebit de relaxant si de distractiv. După masa de prânz luăm o minge şi ne apucăm să jucăm. Cu greu putem fi opriţi după aceea. Toată lumea se bucură de acest tip de sport, astfel că această campanie este destul de specială. Încă o dată, sunt fericit că fac parte din ea".

Reclama TV începe cu jucătorii Pepsi, care apar pe ecrane, fiecare fiind într-o misiune de a aduna ceva de care vor avea nevoie pentru a juca o partidă de Footvolley. Fie că este vorba de Lampard care se bucură de o partidă de golf, dar în acelaşi timp îşi umple în secret căruciorul de golf cu nisip, de Messi care aleargă pe plajă cu o găleată de nisip sau de Torres care cu frenezie taie frânghiile sacilor cu nisip, care ancorează un balon cu aer cald, jucătorii fac numai rele în timp ce se distrează. Acţiunea continuă cu Fabregas, care fură plasa de pescuit a unui pescar si cu Kaká care încarcă cu lopata nisipul de lângă o rampa BMX, împiedicându-i astfel pe rideri să se antreneze.

Apoi jucătorii se întâlnesc pe o stradă în oraş, gata să dea drumul jocului, când descoperă că nu au adunat suficient nisip. Frustrarea lor nu este de lungă durată, deorece prompt apare un camion plin cu nisip, iar Thierry Henry, le zâmbeşte din spatele volanului. Iar aceasta nu este singura surpriză pe care atacantul francez le-o face colegilor săi.

Tot din camion el scoate şi o ladă frigorifică plină cu Pepsi. Ultimul ingredient fiind adus, vedetele Pepsi se pregătesc de joc. În timp ce îşi iau pozitiile pe terenul de Footvolley, jucătorii au parte de o nouă surpriză. Personajele de la care jucătorii au împrumutat nisipul şi plasa pentru jocul de Footvolley apar şi le propun vedetelor Pepsi un joc inedit care are ca scop recuperarea nisipului şi a sticlelor de Pepsi.

Jocul care se încinge are un ritm extrem de rapid. Restul personajelor, sigur nu sunt cei mai mari fotbalisti din lume, dar în schimb, au schemele lor special pregătite pentru a-i ajuta să câştige jocul. Vor fi proprietarii victorioşi şi îşi vor lua bunurile înapoi, sau câştigători vor fi de acestă dată jucătorii care vor sarbatori victoria cu Pepsi la soare? Urmăreşte spotul pentru a afla.

Atacantul englez, Frank Lampard: "Cred că aceasta reclamă va avea success pentru că aduce în prim plan distractia care apare atunci cand joci Footvolley. Este plăcut de jucat, astfel încât filmarea reclamei a fost minunată".

Călin Clej, Marketing Manager PepsiCo România a declarat: "Întotdeuna spoturile Pepsi fotbal au captivat audienţa prin spectaculozitate şi anvergură regizorală. Pepsi este sinonim nu numai cu distracţia oferită tinerilor, dar şi cu invitatiile provocatoare de a angaja cât mai mulţi consumatori în platformele de comunicare - de aceea aducem în fiecare an inovativitate şi diferenţiere în platformele de comunicare. Suntem foarte încrezători în privinţa campaniei din acest an şi sperăm că vom implica cât mai mulţi consumatori români în activităţile pe care le vom desfăşura în această vară".

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo