
Rusu+Bortun Brand Growers semneaza identitatea si comunicarea adoptaunong.ro
Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat de identitatea vizuala si comunicarea virala pentru www.adoptaunong.ro, un proiect al Galei Societatii Civile. In urma cercetarilor si a discutiilor cu membrii ONG-urilor din Romania a rezultat ca, printre principalele probleme cu care se confrunta acestia, se numara si insuficienta promovare a actiunilor lor, fie ca vorbim de promovarea in mass-media, in randurile publicurilor tinta direct interesate sau a publicului larg.
De aceea, in numele Galei Societatii Civile, Millenium Communications a demarat o serie de proiecte (printre care si "Adopta un ONG’) menite sa sporeasca gradul de cunoastere a activitatii ONG-urilor.
Identitatea viziuala a proiectului este desenata in stransa legatura cu identitatea Galei Societatii Civile. Logo-ul www.adoptaunong.ro ilustreaza ideea de adoptie prin reinterpretarea cliseului cu mana protectoatre, in acest context insasi adoptia inseamna dezvoltare asemeni unui ghiveci care ajuta un vlastar sa creasca. Logo-ul este desenat de Marc Bortun, Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.
Pentru a comunica blogul www.adoptaunong.ro, agentia a gandit un spot viral care sa puncteze nevoie de adoptie a ONG-urilor din Romania. "Ideea spotului viral a venit dintr-o gluma si mai apoi s-a transformat incet incet intr-un proiect foarte serios. Multumim tuturor oamenilor buni care ne-au ajutat sa filmam acest viral si speram sa demonstram ca si fara buget, se poate dezvolta o campanie eficienta de comunicare", povesteste Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.
Blogul adoptaunong.ro a fost desenat de Tudor Nastase, Designer la Rusu+Bortun Brand Growers si este sustinut de Blogway.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul a fost compusa din Marc Bortun - Designer & Creative Partner, Alexandra Ionescu - Account Manager, Florina Tudose - Production Manager, Anca Uscatescu - Postproduction Manager, Tudor Nastase - Designer si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.
Echipa Diviziei de Proiecte a Millenium Communications a fost compusa din Raluca Bailescu - Managing Partner Divizia Proiecte, Florentina Loloiu - PR Officer si Andreea Dragut - Customer Relationship Manager. Pe langa adoptia acestui proiect, agentia Rusu+Bortun va adopta, alaturi de Blogway, unul dintre ONG-urile ramase neadoptate.