transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Pe 22 mai, la Palatul Parlamentului a avut loc Festivitatea de Premiere ~ a celei de-a IX-a editii a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie ~ nationala adresata tinerilor care isi doresc o cariera in advertising, relatii publice ~ sau ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Castigatorii Olimpiadelor Comunicarii 2009

Castigatorii Olimpiadelor Comunicarii 2009

Pe 22 mai, la Palatul Parlamentului a avut loc Festivitatea de Premiere a celei de-a IX-a editii a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala adresata tinerilor care isi doresc o cariera in advertising, relatii publice sau comunicare politica.
 
Audienta a fost formata din peste 500 de persoane: echipele participante si sustinatorii acestora, reprezentantii clientilor (20 de companii si institutii media, 10 oameni politici si 11 institutii publice), membri ai celor 5 jurii (formate din peste 70 de profesionisti), alti reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in comunicare.

Primele premii decernate au fost cele pentru Proba de Comunicare Institutionala. Din partea Juriului care a decis aceste premii a luat cuvantul Rares Petrisor, Presedinte ARRP. Cel care i-a premiat pe cei mai buni tineri comunicatori a fost Raul Pop, Presedinte al Asociatiei Recolamp, sponsorul acestei probe. El a inmanat diplomele si medaliile echipelor castigatoare: "Prchers" (premiul I, client - Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism), "Involve" (premiul II, client – Asociatia Berarii Romaniei) si "HOT SPOTS" (premiul III, Ministerul Administratiei si Internelor).

Cea de-a doua proba prezentata a fost cea de Relatii Publice, sponsorizata de Carpatcement Holding. Din partea Juriului a luat cuvantul Bogdan Theodor Olteanu, Director Divizia PR Millenium Communications. Cel care a decernat premiile a fost Bogdan Arnautu, Communication Manager Carpatcement. Echipele care au urcat pe podium au fost: "5O'clockTeaM" (premiul I, client - Kaspersky), "Jack" (premiul II, client - Carpatcement) si "The Bowties" (premiul III, client - RBS Romania).

A urmat proba de Comunicare Politica. Andrei Stoiciu, reprezentant al Juriului, a felicitat participantii de la aceasta proba, iar Pavel Lucescu a inmanat premiile castigatorilor: "Bigger Heads" (premiul I, client Adriana Saftoiu), "GOEBBELS" (premiul II, client Attila Korodi) si "Les Mains Sales" (premiul III, client – Bogdan Olteanu).

Ca de obicei, decernarea premiilor de la proba de Advertising a starnit emotii mari. Premiile au fost inmanate de doi dintre membrii juriului: Razvan Matasel (Managing Partner Matasel&Arsenoaiei) si Sam Negrea (Creative Director Mark). Premiile au revenit echipelor: "Moartea Domnului Radulescu" (premiul I, client – Jurnalul National), "A crapat piticu’" (premiul II, client – Internetcorp) si "Advice" (premiul III, client – RBS Romania).

La finalul Festivitatii au fost decernate o serie de premi speciale pentru blogurile participantilor. Din partea Juriului a luat cuvantul Bobby Voicu (Consultant Social Media FTW Media), iar premiile au fost inmanate de Shachar Shaine (Presedinte Tuborg Romania), sponsorul principal al Olimpiadelor Comunicarii.

Cele mai multe premii au fost castigate de membrii echipei Themis PR (au fost premiati pentru: "Cea mai buna analiza a unui eveniment politic", "Cel mai comic articol", "Cel mai incitant blog" si "Cel mai bun blog al editiei"). Au mai primit premii la aceasta proba: 5 O’Clock Team, RG&B Creative Lab, Dot, Hot Spots, Advice, Goebbels, Ioana Doroftea (de la echipa Minte’n colturi), Paul Ispas (echipa MkPolis) si Titus Capilnean (echipa Grasshopper).

Editia 2009 a Olimpiadelor s-a desfasurat sub Patronajul Camerei Deputatilor, iar sponsorul principal al proiectului a fost Tuborg Romania.

De asemenea, proiectul a beneficiat de sustinerea financiara a: Carpatcement, Petrom, Recolamp, RBS Romania, Coca-Cola HBC Romania, BCR, Jack Daniel’s, Gillette, BitDefender, McCann Erickson, Impact SA, Fundatia Sensiblu, Nutline si Kaspersky.

Partenerii media ai proiectului au fost: Radio ZU, Jurnalul National, Wall-Street.ro, 9AM.ro, BIZ, 24 FUN, Cariere, Strategic.ro, E-jobs.ro, Comunicatedepresa.ro, Inpolitics.ro, PRProgress.ro si Tritonic.

De asemenea, proiectul a beneficiat de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) si a Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo